Е. Панич: «плохие гуманитарии и плагиаторы»

Определенная когорта физиков-математиков верит, что «гуманитарии» отбирают у них госфинансирование

Е. Панич: «плохие гуманитарии и плагиаторы»

Автор: Елена Панич, кандидат исторических наук, эксперт Реанимационного пакета реформ, группа «Освіта-наука».

Вчора знову довелося вислухати про «поганих гуманітаріїв та інших плагіаторів».

Схоже, вже сформувалася ціла когорта різних фізиків-математиків, які вірять, що якісь «гуманітарії» відбирають у них державне фінансування, і якщо нарешті вони цих «гуманітаріїв» експропріюють, то зможуть безбідно жити всі свої наступні роки. Щось близьке до класової ненависті, яку можна публічно роздмухувати під прапором реформи науки.

Щодо реформи науки. Нарешті ми обрали наших суддів – найкращих і найавторитетніших науковців - фізиків і фізіологів, які тепер чесно зможуть засудити цілі групи людей на підставі відсутності індексу Гірша. Які будуть піднімати вимоги до журналів (у тому числі тих, що не належать до їхнього профілю), вичищати «плагіаторів» і «чужих», засуджувати і критикувати.

Для цього вони чесно будуть добиватися підтримки суспільства (значна частина з якого ризикує тут же бути засудженою з вказаних вище причин). Ну, що ж, справжня реформаторська стратегія. Тільки, боюсь, що не спрацює.

Хотілось би ще якогось суспільствознавчого аналізу, розуміння економічних передумов і якоїсь програми дій, яка могла б вплинути на причини, а не лише на наслідки. Тільки, можливо, для такого аналізу треба мати в цих виборних органах не лише фізиків і фізіологів з зашкальним індексом Гірша, а й ще когось. Але це всього лише моя суб'єктивна думка.

Оригинал

Освіта.ua
07.12.2017

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев