В. Белый: домашнее задание для родителей учеников

Профильность - наиболее важное «домашнее задание» для ответственных перед детьми взрослых

В. Белый: домашнее задание для родителей учеников

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Щодо цього актуального матеріалу, то дозвольте, шановні, зауважити наступне:

  • по-перше, відносно ось цього: «Мы все учились в школе, и все получали домашние задания. Некоторые мы выполняли, некоторые – игнорировали или сдирали у товарищей» треба визнавати, що НЕ ВСІ школярі «некоторые (дом. завдання) – игнорировали, или сдирали у товарищей». Як колись, так і тепер;
  • по-друге, світ давно знайшов вихід - профільна старша ланка, у якій на учня припадає не більше десяти предметів, і з усіх профільних (4-5) предметів учні мають часу на освоєння теорії у рази менше, ніж на практичні заняття по формуванню вмінь ту теорію застосовувати. Відтак освіченість ставиться у стінах закладу, бо поточних домашніх завдань «на завтра» немає навіть у старшій ланці. Є лише тематичні домашні роботи комплексного змісту один раз на місяць, щоб краще бачити зміст планової аудиторної атестації за програмний цикл;
  • по-третє, нажаль тут, у нас відразу виникає одне хитре «АЛЕ», яке полягає у тім, що більшість директорів (приватних шкіл у тому числі) підіймають свої колективи та батьків на те, щоб таку модель організації освіти не допустити на терени України. Вищий освітній менеджмент країни, щоб не заважали зробити хоча б дещо зі спрямованого на осучаснення організації освіти, йде на компроміс і «заспокоює»: «Не варто хвилюватися, бо перший 10-й клас профільної школи буде лише аж у 2028 році».

ЦІКАВО: а як думають старшокласники та їхні батьки? Може, саме оце питання є найбільш важливим «домашнім завданням» для відповідальних перед своїми дітьми ДОРОСЛИХ?

Оригинал

Освіта.ua
08.11.2017

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев