А. Мирошниченко: что у нас в репертуаре на 1 Сентября?

Из динамиков снова будет звучать некий микс из советской эстрады и украинской песенной халтуры

А. Мирошниченко: что у нас в репертуаре на 1 Сентября?

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Музичне
Що у нас там в репертуарі до лінійки на 1 Вересня? Я про музику, а не про промови.

Так що з музикою? Що там з динаміків лунатиме? Незмінна домінанта в стилістиці Зіброва, Білозір, Шпортько, Поплавського. Плюс дитячі пісеньки маловідомих авторів, що підкупають глибиною рими текстів: «ВЧИТИСЬ – ГОРДИТИСЬ», «РАДІТИ – ДІТИ», «БАТЬКІВЩИНА – ДИТИНА». І три акорди в основі. Такий собі мікс з радянської естради та української пісенної халтури.

«А нам подобається!»- лунає обурений вигук вчителів та директорів. Звичайно, про музичні смаки – розмова довга. А про відсутність музичного смаку – розмова ще довша. Але для чого напружуватись?

Музичне меню для лінійки давно записали на флешку. Яку переписали з диска, який переписали з касети, яку переписали з бобіни. Ще в далекі 60-70-і. А для чого щось змінювати?

Хочете реп чи хіп-хоп? Діти хочуть? А традиції? А скупа сльоза бабусі першокласника, яка сама під ці пісні йшла в перший клас. Все це закреслити? Заради чого? Хто там про відповідність дитячим смакам говорить? Кого тут смаки дітей цікавлять?

Поставили – слухай. Крапка.

Оригинал

Освіта.ua
30.08.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев