А. Мирошниченко: что у нас в репертуаре на 1 Сентября?

Из динамиков снова будет звучать некий микс из советской эстрады и украинской песенной халтуры

А. Мирошниченко: что у нас в репертуаре на 1 Сентября?

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Музичне
Що у нас там в репертуарі до лінійки на 1 Вересня? Я про музику, а не про промови.

Так що з музикою? Що там з динаміків лунатиме? Незмінна домінанта в стилістиці Зіброва, Білозір, Шпортько, Поплавського. Плюс дитячі пісеньки маловідомих авторів, що підкупають глибиною рими текстів: «ВЧИТИСЬ – ГОРДИТИСЬ», «РАДІТИ – ДІТИ», «БАТЬКІВЩИНА – ДИТИНА». І три акорди в основі. Такий собі мікс з радянської естради та української пісенної халтури.

«А нам подобається!»- лунає обурений вигук вчителів та директорів. Звичайно, про музичні смаки – розмова довга. А про відсутність музичного смаку – розмова ще довша. Але для чого напружуватись?

Музичне меню для лінійки давно записали на флешку. Яку переписали з диска, який переписали з касети, яку переписали з бобіни. Ще в далекі 60-70-і. А для чого щось змінювати?

Хочете реп чи хіп-хоп? Діти хочуть? А традиції? А скупа сльоза бабусі першокласника, яка сама під ці пісні йшла в перший клас. Все це закреслити? Заради чого? Хто там про відповідність дитячим смакам говорить? Кого тут смаки дітей цікавлять?

Поставили – слухай. Крапка.

Оригинал

Освіта.ua
30.08.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев