А. Спиваковский: за 2 месяца нельзя изменять правила игры

Применение фрагментарных инструментов приведет к уничтожению инфраструктуры и эмиграции

А. Спиваковский: за 2 месяца нельзя изменять правила игры

Автор: Александр Спиваковский, народный депутат, первый заместитель председателя Комитета ВР по вопросам науки и образования, член фракции БПП..

Оскільки дискусія не може зупиниться, я ще раз хочу звернути увагу на наступне:

1. Мене дивує, як взагалі за 2 місяці можна змінювати Правила гри. Це просто приклад правового нігілізму для людей.

2. Функції МОНУ змінювати Умови - на них ніхто не зазіхає. І той , хто це робить, відповідає за наслідки.

3. Ніхто не має забирати право народних депутатів на контрольні функції та свідомо або ні погрожувати їм за це.

4. Той, хто думає, що кількістю балів можна вирішити проблему якості освіти, глибоко помиляється. Цим можна вирішити тільки проблему руйнування відповідної інфраструктури.

5. Без введення інституту професійного ліцензування діяльності (лікарської, вчительської, юридичної і т. д.) проблему отримання «дипломів» про ВО не вирішити. Нема природного зворотного зв'язку - нема впливу на поведінку головних суб'єктів освітнього процесу (студент, викладач та виш).

6. Введення системи рекламацій на професійну діяльність, яка включає статистику по не отриманню ліцензій та ..., надасть МОНУ інструмент відкликання ліцензій на відповідні спеціальності відповідних університетів.

Висновок : замість філософії «закриття доступу», яка включає маніпуляції з кількістю балів, нам необхідно побудувати і терміново:

• систему управління якістю підготовки фахівців, яка включає жорсткий моніторинг, як внутрішній так і зовнішній, всіх бізнес-процесів навчання;

• провести систему незаангажованих вимірювань, з запрошенням закордонних агентств, діяльності закладів вищої освіти;

• терміново розпочати введення системи ліцензування професійної діяльності;

• ввести систему індикативного ціноутворення контрактної форми навчання.

Тільки в системі можна повернути якість вищої освіти. Будь-яке застосування фрагментарних інструментів буде приводити до знищення існуючої інфраструктури та еміграції наших дітей за кордон!

Оригинал

Освіта.ua
27.06.2017

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев