Инна Совсун: об обновлении состава НАЗЯВО

Идея обновления состава НАЗЯВО заключается в создании Идентификационного комитета

Инна Совсун: об обновлении состава НАЗЯВО

Автор: Инна Совсун, вице-президент Киевской школы экономики.

Сьогодні мені трапилось бути присутньою на засіданні комітету з питань науки та освіти. Розглядався законопроект про оновлення складу НАЗЯВО.

Якщо коротко, то загальна ідея полягає в оновленні складу НАЗЯВО та створенні для цього Ідентифікаційного комітету. Ідею оновлення складу я підтримую давно, ідею з ідентифікаційним комітетом - так само. Але щодо пропонованого законопроекту - у мене виникли питання щодо механізму реалізації. Зокрема - насторожує відсутність конкретних вимог до членів НАЗЯВО, у першу чергу - щодо дотримання ними принципів академічної доброчесності. За лінком - мої детальніші коментарі та рекомендації.

У процесі обговорення Олексій Скрипник висунув ідею взагалі не створювати новий Ідентифікаційний комітет, а натомість залучити до процесу створення вже затверджений склад Ідентифікаційного комітету з питань науки. Якщо це можливо - то це б суттєво пришвидшило процес. Якщо ні - то варто трошки довше почекати, але зрештою вийти на такий склад, котрий би користувався довірою та повагою.

* * *

І ще що вразило: після цього законопроекту у порядку денному було 10 інших законопроектів, розроблених народними депутатами, котрі не є членами Комітету з питань науки та освіти. Так от - жоден з цих народних обранців на засідання Комітету не з'явився. Ну зате усі будуть розповідати, яких шалених зусиль вони докладають задля реформування освіти і науки... Якось сумно.

Оригинал

Освіта.ua
25.05.2017

Популярные блоги
В. Круглов: ценностям должна учить детей семья Школа – это не холодильник, куда сдают ребенка на содержание и обучение наукам и нравственным ценностям
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев