И. Ликарчук: «сдал/не сдал» в пробном ЗНО - это абсурд

Цель проведения пробного ЗНО - ознакомление с процедурой, а не определение уровня знаний

И. Ликарчук: «сдал/не сдал» в пробном ЗНО - это абсурд

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Знову лобом у асфальт...

Визначати поріг «склав/не склав» у пробному тестуванні - то абсурд. Бо мета проведення пробного тестування - ознайомлення з процедурою ЗНО, а не визначення рівня навчальних досягнень.

А якщо іще взяти до уваги, що зошити із завданнями для пробного тестування друкуються у відкритих друкарнях, логістика здійснюється без належного захисту , є сумнівною вибірка учасників і т.д. й т.п., то абсурдність визначення «результатів» стає іще більш очевиднішою.

Тож вірити таким «результатам» пробного тестування не можна. А тим більше орієнтуватися на поріг «склав/не склав», що визначений на основі цих «результатів».

Мене можуть спробувати «вкусити», згадавши, що у рік запровадження порогу, за мого керівництва УЦОЯО, ми це робили також.

«Кусакам» відповідаю: «Не ламайте зуби. Ми те робили для тренування людей, котрі мали УПЕРШЕ визначати поріг для бойового тестування. Для їхнього навчання. На сьогодні, технологія визначення порогу не є дивиною. Люди навчені. Тож ОБМАНЮВАТИ майбутніх абітурієнтів, визначаючи такий поріг, - дуже негарно».

Оригинал

Освіта.ua
18.04.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев