И. Ликарчук: «сдал/не сдал» в пробном ЗНО - это абсурд

Цель проведения пробного ЗНО - ознакомление с процедурой, а не определение уровня знаний

И. Ликарчук: «сдал/не сдал» в пробном ЗНО - это абсурд

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Знову лобом у асфальт...

Визначати поріг «склав/не склав» у пробному тестуванні - то абсурд. Бо мета проведення пробного тестування - ознайомлення з процедурою ЗНО, а не визначення рівня навчальних досягнень.

А якщо іще взяти до уваги, що зошити із завданнями для пробного тестування друкуються у відкритих друкарнях, логістика здійснюється без належного захисту , є сумнівною вибірка учасників і т.д. й т.п., то абсурдність визначення «результатів» стає іще більш очевиднішою.

Тож вірити таким «результатам» пробного тестування не можна. А тим більше орієнтуватися на поріг «склав/не склав», що визначений на основі цих «результатів».

Мене можуть спробувати «вкусити», згадавши, що у рік запровадження порогу, за мого керівництва УЦОЯО, ми це робили також.

«Кусакам» відповідаю: «Не ламайте зуби. Ми те робили для тренування людей, котрі мали УПЕРШЕ визначати поріг для бойового тестування. Для їхнього навчання. На сьогодні, технологія визначення порогу не є дивиною. Люди навчені. Тож ОБМАНЮВАТИ майбутніх абітурієнтів, визначаючи такий поріг, - дуже негарно».

Оригинал

Освіта.ua
18.04.2017

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев