Иван Примаченко: книги дома дают положительный эффект

Чем реже родители проверяют домашнее задание, тем лучше результаты ребенка во время ЗНО

Иван Примаченко: книги дома дают положительный эффект

Автор: Иван Примаченко, основатель платформы Prometheus.

CEDOS проаналізував вплив соціально-економічних чинників на навчальні досягнення школярів на базі їх опитування після ЗНО-2016. В опитуванні взяли участь десятки тисяч випускників, тому цей аналіз є одним з перших повномасштабних досліджень на цю тему в українській освіті, де традиційно велика проблема з даними та їх серйозним аналізом. Найбільш цікаві цифри:

  • Наявність удома книжок має однозначно позитивний ефект. Із урахуванням додаткових змінних, домашня бібліотека покращує результат ЗНО на 2.7 балів із української та 2.6 балів з математики. Особисті книжки (окрім підручників) додають 5.4 до української та 3.4 до математики.
  • У тесті з математики міська школа додає 3.9 балів, «елітність» школи іще 7.2 балів.
  • Кожен наступний освітній рівень батьків підвищує результат дитини. Учасники опитування з 1 «освітньої групи» (ті, в кого обоє батьків мають вищу освіту) мають перевагу над учасниками 5 групи (ті, в кого обоє батьків мають максимум середню освіту), яка становить 11.2 бали з української та 12.7 з математики. Збільшення освітнього рівня батьків послідовно збільшує бал ЗНО - навіть коли тільки один із батьків має більш ніж середню освіту, це вже додає 4.6 бали з української та 3.8 з математики порівняно з тими, чиї батьки мають лише середню освіту.
  • І що рідше батьки перевіряють домашнє, то кращими є результати дитини: навіть з урахуванням додаткових змінних, відсутність перевірки домашнього додає близько 13 (!) балів і з української, і з математики, порівняно з тими учасниками, чиї «домашки» батьки постійно перевіряли.
  • Репетитор додає в регресійному аналізі 5.3 балів з української, але лише 1 бал з математики.
  • У регресійному аналізі показник багатства родини не має тенденції до збільшення балу для багатших родин.

Дослідження надзвичайно цікаве, рекомендую прочитати його повністю.

Оригинал

Освіта.ua
26.01.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев