Ю. Федорченко: популярность при реформах образования

Управление соображениями популярности в принятии важных решений заслуживает осуждения

Ю. Федорченко: популярность при реформах образования

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Про популярність при реформуванні сфери освіти

У прагненні популярності немає нічого дивного; людське марнославство та страх перед остракізмом живлять ту схильність. Дорікати людині за подібну схильність позбавлено сенсу.

Однак спроба керуватися при ухваленні суспільно значимих рішень міркуваннями популярності все ж заслуговує на осуд. Суспільно значимі рішення мають бути не стільки популярними, скільки правильними.

Керівники МОН та інші високоповажні особи, від яких залежить ухвалення рішень щодо майбутнього української освіти, повинні не загравати з громадськістю, а лише роз’яснювати свою позицію останній. Звісно, якщо така позиція має місце!

Стратегічно важливі реформи в сфері освіти сьогодні не можуть бути популярними! Не варто марнувати час на пошук популярних і водночас раціональних пропозицій, достатньо лише останнього.

Так, має постійно тривати робота по роз’ясненню відповідних пропозицій влади, однак таке роз’яснення не має бути направлено неодмінно на їх популяризацію.

Таке роз’яснення має бути лише спробою ведення конструктивного діалогу з можливими опонентами,що може слугувати справі прояснення відповідних пропозицій та виявлення їх слабких місць.

Правильні рішення потребують не популярності, а відповідальності.

Оригинал

Освіта.ua
27.12.2016

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Практик
Хто вирішив, що ваші рішення правильні? Ви в школі не працюєте Кремень теж у школі не працював

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!