Л. Гриневич: работа по ст. 7 - пример взаимопонимания

Позиция МОН четкая: нельзя нарушать права граждан, но государственный язык надо знать

Л. Гриневич: работа по ст. 7 - пример взаимопонимания

Автор: Лилия Гриневич, министр образования и науки.

Сьогодні знову зустрічалися з громадськістю щодо 7 статті закону «Про освіту». Тепер дискусія була іншою, адже зустріч ініціювали представники нацменшин. Ми дали їм можливість подискутувати з групою активістів, які були ініціаторами правок до 7 статті.

Дійшли згоди щодо декількох формулювань. Зокрема, замінити «забезпечується навчання мовами меншин» на «гарантується навчання мовами меншин», як написано в Конституції.

Обговорення не остаточне, ще продовжиться згодом, бо за відведений час ми не мали можливості ґрунтовно пройтись по тексту статті.

Що стосується МОН, то наша позиція чітка - не можна порушувати конституційні права громадян, але ненормально, коли в Україні існують школи, після закінчення яких діти не знають української мови. Це не дає їм можливості успішно вступити в українські виші, ставить їх в нерівне становище відносно інших українських школярів.

Сподіваюсь на мудрість усіх сторін. Дуже важливо, щоб робота над доопрацюванням 7 статті стала прикладом взаєморозуміння, поваги та відповідальності для усього українського суспільства.

Оригинал

Освіта.ua
02.11.2016

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев