В. Бахрушин: наше среднее образование не наилучшее

Результаты ЗНО опровергают мнение, что наше среднее образование относится к лучшим

В. Бахрушин: наше среднее образование не наилучшее

Автор: Владимир Бахрушин, главний эксперт группи "Освіта" Реанимационного пакета реформ.

Є думка, що наша середня освіта є однією з найкращих. Але результати ЗНО таку думку не підтверджують. Наприклад, з цьогорічного звіту ми можемо побачити, що майже половина випускників не можуть виявити, в якому з наведених словосполучень є лексична помилка (освітлювальний прилад, освітній заклад, освічене перехрестя, освітянська спільнота).

Крім того, понад 41% тих, хто складав тест з історії України, вважають, що найбільш успішна наступальна операція Української Галицької армії, проведена на завершальному етапі українсько-польської війни 1918–1919 рр., увійшла в історію під назвою «Брусиловський прорив» (правильну відповідь на це запитання обрали трохи більше 21% учасників).

З математики понад 56% учасників тесту вважають, що в трикутнику зі сторонами 3 та 10 см третя сторона може дорівнювати 7 см або бути ще меншою. Ще близько 12% вважають, що вона може дорівнювати 15 см.

Майже 40% учасників тесту з географії вважають, що Земля здійснює повний оберт навколо Сонця приблизно за 24 години; ще приблизно по 10 учасників вважають, що Земля рухається навколо своєї осі зі швидкістю 90 градусів за годину, або що Сонце є її природним супутником.

Понад 57% учасників тестування з фізики вважають, що у тіла, яке кинули вертикально вгору, максимальна кінетична енергія буде у верхній точці траєкторії.

Оригинал

Освіта.ua
31.10.2016

Популярные блоги
Л. Булыгина: надо учить детей учиться самостоятельно Мы должны с детства научить детей учиться самостоятельно, без нас, ставить себе задачи и достигать их
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев