В. Белый: конструктивное предложение по учебникам

Соблюдение процедурных алгоритмов обеспечит учащихся новыми качественными учебниками

В. Белый: конструктивное предложение по учебникам

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

КОНСТРУКТИВНА, ні не критика, а пропозиція - шкільні ПІДРУЧНИКИ

Запропонована тут ідея щодо процедури оновлення підручників для комунальних закладів загальної середньої освіти як народних шкіл виходить з того, що коли реалізацію цього сегменту ДЕЖАВНОЇ ТУРБОТИ делегувати у руки приватної ініціативи, то за будь-якої влади це щораз гарантовано відтворюватиме стан НЕДОВІРИ до держави. А за низької довіри поміж стейкхолдерами освіти завжди буде низької якості й сама освіта.

На те «підписатись» - себе зганьбити.

Зміст пропозиції (конспективно):

АЛГОРИТМІЧНІ ОРІЄНТИРИ

Структура освіти:

  • стандарти;
  • програми;
  • підручники;
  • ДЕРЖАВНА ПРОГРАМНА ТУРБОТА (МОН);
  • школи.

ПРОЦЕДУРНІ АЛГОРИТМИ

Науково-методична рада/комісії (МОН) розробляє стандарти, програми.

Асоціація вчителів-предметників України висуває кандидатів до ЄДИНОЇ команди авторів своїх підручників для всіх класів.

Вчителі-предметники України відкритим електронним голосуванням вибирають членів КОМАНДИ авторів.

Команда авторів колективно готує комплект підручників у режимі творчої відпустки, яка передбачає збереження середньої місячної зарплати (не окладу, а зарплати) та прийнятний у цих сприятливих умовах праці гонорар за рахунок держбюджету.

Держава (МОН) друкує кожен комплект на державній поліграфічній базі.

Один предметний комплект від держави (МОН) - реалізація державної програми «Рівний доступ до якісної освіти».

Приватна ініціатива - безліч додаткових варіантів будь-яких підручників від будь-яких видавництв в умовах забезпечення повної свободи доступу до них як учнів, так і вчителів, але без жодної протекції з боку МОН будь-кому з них.

КОНТЕНТ - поняття «підручник» означає комплекс, що поєднує теоретичний зміст з основ науки, вправи, завдання та мультимедійний супровід.

Оригинал

Освіта.ua
24.10.2016

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев