С. Горбачев: поможем пану услышать общественность?

Г-н Кононенко этого «не слышит» и не видит смысла выражать позицию по поводу совковых "традиций"

С. Горбачев: поможем пану услышать общественность?

АвторСергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

Чиновник, про якого йдеться у пості Лариса Ніцой (Larysa Nitsoi) - це Юрій Кононенко, начальник Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН.

У мене з ним нещодавно також була коротка, але дуже цікава бесіда, від якої в мене очі на лоба полізли.

Відразу після презентації концепції нової школи, яку зробила Лілія Гриневич (це було у Кабміні 18 серпня), я підійшов до пана Кононенка, щоб запитати, чи не збирається він перед 1 вересня зробити якийсь лист від міністерства, де б акцентував увагу шкіл, що вони, по-перше, самостійно визначають формат свята, і - по-друге, якщо вже хочуть провести ту совкову "лінійку", то рекомендувати обмежити її тривалість, щонайбільше, 30 хвилинами.

Відповідь пана Кононенка мене, щиро кажучи, шокувала.

Дослівно:

-- А міністерство не має жодних звернень від батьків, щоб обмежити тривалість лінійки.

Тобто - батьки у соцмережах, телевізійних сюжетах, у розмовах з вчителями і директорами шкіл криком кричать: не гнобіть дітей безглуздим стоянням на майданчику та нудними промовами, робіть коротко та цікаво для дітей!

Але пан Кононенко того "не чує" і не бачить сенсу у тому, щоб висловити позицію очолюваного ним Департаменту щодо совкових "традицій".

Бо йому, виявляється, потрібні "звернення" від батьківської громадськості. Невже йому так дорога та "лінійка"? :(

Шановні активісти батьківського руху, то, може, допоможемо пану почути думку громадськості?

Воно зараз може, й не так актуально - але подібні нудні "свята" та "ювілеї" - це ж не тільки на 1 вересня…

Оригинал

Освіта.ua
13.09.2016

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев