Никита Андреев: реформатор стал мишенью

Игорь Ликарчук стал мишенью - реформатор, который может публично говорить что думает

Никита Андреев: реформатор стал мишенью

Автор: Никита Андреев, Студенческое антикоррупционное агентство.

Декілька днів тому екс-керівника Український центр оцінювання якості освіти, Ігоря Лікарчука, взяли під домашній арешт.

Лише одному мені здається дивним, що фарс навколо системи зовнішнього незалежного оцінювання і одного з її творців пожвавився одразу після завершення ЗНО-2016 і перед початком вступної кампанії? 

Не знаю про жодну кримінальну справу щодо хабарництва під час вступних кампаній на магістратуру (спеціаліста). Кампаній, яким не довіряє значна частина населення України.

Водночас, зовнішнє незалежне оцінювання, якому по різним оцінкам довіряють від 70 до 90% населення, одразу потрапляє під приціл Генпрокуратури. При чому стільки шуму в ЗМІ і жодних доказів і публічних роз'яснень. Роз'яснень, яких чекають всі вже понад рік!

ЗНО багатьох не влаштовує, в т.ч. високопосадовців, які тепер не можуть скоригувати бали для своїх дітей, та і деяких абітурієнтів, які не здатні відповісти на найпростіші запитання. Ну і чомусь не дивно, що мішенню стала принципова людина, справжній реформатор, який може публічно говорити про те, що думає, конструктивно критикувати, в т.ч. владу.
Плата за прагнення до реформ, вона така...

Оригинал

Освіта.ua
05.07.2016

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев