В. Бахрушин: PISA - сравнение Украины с другими странами

Участие в сравнительных исследованиях позволит увидеть реальное состояние образования

В. Бахрушин: PISA - сравнение Украины с другими странами

Автор: Владимир Бахрушин, главный эксперт группы «Образование» Реанимационного пакета реформ.

Участь України в міжнародних порівняльних дослідженнях якості освіти - необхідна для того, щоб ми чітко бачили стан нашої освіти, проблеми, які треба вирішувати.

ЗНО, особливо до 2015 р., давало змогу порівнювати лише результати абітурієнтів всередині України.

PISA, TIMSS, ... - це порівняння України з іншими державами. Запроваджений на минулорічному ЗНО за ініціативи І. Лікарчука експертний поріг "склав - не склав" став важливим кроком до отримання більш об'єктивної інформації про реальний стан освіти в Україні. Хоча деякі з експертів намагалися маніпулювати існуючими проблемами для того, щоб максимально його занизити.

А дехто ззовні і зараз звинувачує ЗНО та його ініціаторів у руйнуванні освіти і створенні перешкод для вступу до вишів дітям, які з об'єктивних (чи суб'єктивних) причин припинили вчитися ще у початковій школі.

Сподіваюся, що участь України в міжнародних порівняльних дослідженнях надасть змогу всім побачити реальний стан нашої освіти і необхідність вжиття швидких, хоча і не популярних та болісних заходів для подолання кризи.

Оригинал

Освіта.ua
01.07.2016

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев