В. Бахрушин: PISA - сравнение Украины с другими странами

Участие в сравнительных исследованиях позволит увидеть реальное состояние образования

В. Бахрушин: PISA - сравнение Украины с другими странами

Автор: Владимир Бахрушин, главный эксперт группы «Образование» Реанимационного пакета реформ.

Участь України в міжнародних порівняльних дослідженнях якості освіти - необхідна для того, щоб ми чітко бачили стан нашої освіти, проблеми, які треба вирішувати.

ЗНО, особливо до 2015 р., давало змогу порівнювати лише результати абітурієнтів всередині України.

PISA, TIMSS, ... - це порівняння України з іншими державами. Запроваджений на минулорічному ЗНО за ініціативи І. Лікарчука експертний поріг "склав - не склав" став важливим кроком до отримання більш об'єктивної інформації про реальний стан освіти в Україні. Хоча деякі з експертів намагалися маніпулювати існуючими проблемами для того, щоб максимально його занизити.

А дехто ззовні і зараз звинувачує ЗНО та його ініціаторів у руйнуванні освіти і створенні перешкод для вступу до вишів дітям, які з об'єктивних (чи суб'єктивних) причин припинили вчитися ще у початковій школі.

Сподіваюся, що участь України в міжнародних порівняльних дослідженнях надасть змогу всім побачити реальний стан нашої освіти і необхідність вжиття швидких, хоча і не популярних та болісних заходів для подолання кризи.

Оригинал

Освіта.ua
01.07.2016

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев