Игорь Ликарчук: школы не могут найти хороших учителей

Люди с дипломами о педагогическом образовании есть, а настоящих учителей среди них нет

Игорь Ликарчук: школы не могут найти хороших учителей

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Кілька днів тому зустрічався з п. Юрій Йовбак - директором, відомої не лише на Київщині, Щасливської загальноосвітньої школи. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад, потужна інфраструктура, величезний позитивний досвід і суперпотужний потенціал директора і педколективу.

Лише один приклад (якщо помилюся, то Юрій Юрійович виправить): всі класні кімнати в школі мають мультимедійне обладнання. До першого класу в цій сільській школі має прийти майже 100 учнів. У сільській школі навчається сотня дітей із Києва...

Із розмови з директором відчув, що однією з найбільших проблем цього закладу є та, що вони не можуть знайти хороших вчителів. Люди з дипломами про педагогічну освіту є. Справжніх вчителів серед них немає. Директор відверто називає педуніверситети, випускників яких він не хоче пускати навіть на поріг школи, розповідає про зустріч із деканом іншого педуніверситету, який відверто каже, що порадити будь-кого із випускників для роботи в цьому закладі не може... Ось так.

А поки пишуться Концепції педагогічної освіти (на моїй пам’яті це уже буде чи не п’ята), проводяться наради, приймаються студенти на навчання в педуніверситети (лише в одному драгоманівському підготовка ведеться за 14 спеціальностями, які не мають жодного відношення до освіти), директор потужного закладу, який хоче знайти ХОРОШОГО СПРАВЖНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, цього зробити не може. І вимушений оплачувати витрати на бензин учителю, якого він запросив викладати один із предметів, щоб той міг доїхати до закладу з найближчого райцентру. А що робити? Замість вчителя наради й Концепції в клас до учнів не приведеш.

Оригинал

Освіта.ua
10.06.2016

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
людмила
дякую Богові,що навчалася у Дрогобицькому педагогічному,,,,а найбільша вдячність Радевичу _Винницькому , ЯКИЙ допоміг зрозуміти ,яким повинен бути Вчитель
людмила
згідна,,,,справжніх вчителів 15%..чому?бо ніхто не зацікавлений в цьому.....краще тримати у покорі мовчазну посередність...звітність і конкурси ...ось і все ,що найголовніше....ті конкурси вже задрали.....вчити дітей нема коли....гідний вчитель--це вчитель ,над яким не висить дамокловим мечем""""це треба для рейтингу школи",гідний вчитель--це гідна зарплата,це коли педагог сам прагне самовдосконалюватися,бо інакше не буде авторитетним для дітей,гідний --це розвинений,який володіє інформацією,знає не тільки свій предмет,гідний-це коли є сам собою,бо діти фальш відчувають якнайкраще..,гідний-це коли не каже учням:" я права,бо я вчитель".....У моєму житті був такий Вчитель......