Елена Бондаренко: что есть автономия школ?

Школа - юрлицо, но не может заключать договор аренды, договор ремонта заключают родители и т.д.

Елена Бондаренко: что есть автономия школ?

Автор: Елена Бондаренко.

Читаючи коментарі про автономію навчальних закладів, я розумію, що кожен вкладає власне розуміння - що таке автономія. Варіації - від того, що це ледь не дарчу директор отримує на школу і встановлює там свої ціни на навчання до того, що це є панацеєю у нинішній ситуації в освіті. 

Думаю, що непогано було б визначитися, а яку автономію хочуть самі заклади і батьки? 
Мені здається неправильним, що школа є юридичною особою, але при тому не може укладати угоди про оренду власних приміщень. Мало того, навіть не вирішує, які орендарі з якими послугами їй потрібні і не отримує жодної копійки від оренди.

Я не розумію, який сенс школі економити світло і тепло, якщо від цієї економії їм "ні холодно, ні жарко", адже, знову таки, зекономлені кошти їм не дістануться. 

Я не розумію, що хорошого в тому, що батькам потрібно організовувати БФ, бо бухгалтерії РУО вони не довіряють.

Яка користь від численних фахівців РУО, якщо угоди про ремонти комунального закладу укладають батьки (на що не мають права), контролює директор (який не має ані відповідного фаху, ані повноважень), але усе це є зобов'язанням саме районного управління освіти? І в результаті за якість ремонту ніхто не несе відповідальності.

Тобто, усі повноваження у РУО, а вони їх виконують? А комусь з районного керівництва бодай догану дали за виявлені останніми роками порушення в навчальних закладах?

Тому пропоную обговорити: які повноваження повинні бути у школи? Що має бути закладено у поняття "автономія"?

Оригинал

Освіта.ua
31.05.2016

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев