С. Вовк: групповые интересы уничтожают любые институты

Андрей Гевко должен был бороться с коррупцией и злоупотреблениями. Но сам стал источником отравы

С. Вовк: групповые интересы уничтожают любые институты

Автор: Светлана Благодетелева-Вовк, преподаватель.

Звільнили Андрія Гевка - заступника Квіта, який в обмін на сприяння у захисті дисертації заступника голови Вінницької ОДА Віктором Андрущенком - ректором університету ім. М.П. Драгоманова, покрив розворушене мною гніздо зловживання у цьому закладі з антигероями Галиною Нестеренко і Володимиром Ісаєнком. Його поплічник пан Гурак - голова ДІНЗ, чомусь також був незацікавлений у об'єктивному розгляді скарг, зокрема і збоку Л. Гриневич, тоді нардепа. І відбувся відпискою на 56 сторінок.

Ще пан ‪#‎Гевко вчинив посадовий злочин, коли приховав від Атестаційної Колегії МОН факт виявленого плагіату, які йому документально надали 10 грудня активісти. І тому, плагіаторка Кириленчиха отримала ступінь доктора наук.

Коли я у червні місяці минулого року розповіла Галині Плачинді про відомі мені зловживання Гевка, його друзі з оточення Квіта, а також ‪#‎Юрчишин, ‪#‎Миргородський, Олексій Хмара і Тарас Шевченко організували заколот проти мого членства в ‪#‎РПР.

Це я до чого?

Приватні та групові інтереси знищують будь-які правила/інститути. Якщо нема кому їх захистити, то неможливо скорегувати систему. Реформи не можуть відбутися без зміни людей. Корумпованих, безвідповідальних, бездіяльних треба звільняти і вголос говорити про те, що ці люди зробили поганого.

Особисто Гевко причетний до несправедливості, що чинилася під орудою МОН в освіті і науці протягом цих двох років. Саме він мав боротися з корупцією і зловживаннями. Але сам став джерелом отрути.

І це ще дуже молода людина. Ганьба, Гевко!!!

Не сумніваюся, що ‪#‎Квіт та друзі прилаштують його на чергове тепленьке містечко. Але треба пильнувати.

Прошу повідомити, якщо хтось отримає інформацію куди його всунуть у майбутньому.

Оригинал

Освіта.ua
12.05.2016

Популярные блоги
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Иван Осадчий: об оценивании учеников 5 классов НУШ По предлагаемому в Методических рекомендациях подходу невозможно выставить оценки за семестр
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев