Инна Совсун: о выборе дисциплин в вузах

ВУЗ: «Выборочные дисциплины у нас есть, но они вписаны в учебные планы и студенты их не выбирают»

Инна Совсун: о выборе дисциплин в вузах

Автор: Инна Совсун, первый заместитель министра образования и науки.

Збираємо інформацію від університетів про те, як у них врегульовано питання вибору дисциплін.

Дзвонить представниця одного з університетів і питає:

- А яку інформацію вам надати щодо вибіркових дисциплін?
- Документ, де у вас описані порядок здійснення вибору дисциплін.
- А справа у тому, що вибіркові дисципліни у нас є, але вони одразу вписані у навчальні плани і студенти їх не обирають.

«Якщо чесно, я зараз чіткіше усвідомлюю, що нам не треба боятися кудись йти проти тої системи. Я зараз багато спілкуюся зі знайомими з самоврядування університету одного з київських університетів. Вони зробили експеримент: вибрали не той предмет, який їм казали вибрати, просто поставили підписи хто де хотів і вийшла зовсім інша дисципліна з цього переліку. Насправді вони боялися йти на ці пари, тобто боялися, в якому форматі це буде, чи не буде ніяких утисків. Але, як виявилося, прекрасна дисципліна, їм було цікаво. Тобто нам важливо усвідомити, що ми можемо, ми маємо право вибору».

Ця цитата студентки потрапила до звіту за результатами масштабного дослідження, зробленого Соціологічною асоціацією України «Реформи вищої школи України в оцінках учасників освітнього процесу» у відповідь на пропозицію Міносвіти. У рамках дослідження було проведено 32 фокусованих групових інтерв’ю з викладачами та студентами вищих навчальних закладів різних форм власності. В інтерв’ю взяли участь 150 викладачів та 154 студенти, які представляли 57 ВНЗ.

Я з цікавістю чекаю подальших презентацій і обговорень результатів дослідження у інших містах та університетах.

Оригинал 1, 2

 

Освіта.ua
22.04.2016

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев