Владимир Бахрушин: о финансировании образования

Важен не % ВВП, а конкретные нормы, которые определяют, что именно надо финансировать

Владимир Бахрушин: о финансировании образования

Автор: Владимир Бахрушин, главный эксперт группы "Образование" Реанимационного пакета реформ.

Напередодні розгляду у Верховній Раді законопроекту про освіту активізувалися дискусії стосовно багатьох його норм. Зокрема, з питань фінансування освіти. Багато освітян не задоволені нормою про фінансування освіти в обсязі не менше 7% ВВП і наполягають на збільшенні цього показника. Багато економістів вважають, що нереалістичними є і 7%. Багато юристів вважають, що закріплення в галузевому законі норм, які стосуються бюджету, суперечить нормам права.

Моя думка з цього приводу: 1. Норма про 7% ВВП ні на що реально не впливає. Більш важливими з погляду фінансування є конкретні норми, які визначають, що саме треба фінансувати з державного і місцевого бюджетів. До того ж реальне фінансування визначається не стільки відсотком, скільки абсолютним розміром ВВП. 2. Фінансування освіти треба суттєво збільшувати. Без цього ми не будемо мати якісної освіти. А відтак не будемо мати і сучасного суспільства з високотехнологічною економікою і рівнем ВВП, який не соромно озвучувати в європейському оточенні.

Оригинал                               

Освіта.ua
12.04.2016

Популярные блоги
Е. Северенчук: что делают учителя, которых обманули? Если учителя не бастуют - значит, им можно давать обещания, которые потом не выполняются
Т. Ткачук: в этом году была одна проверка письменных работ ЗНО На очень важном этапе проведения ЗНО происходит субъективное оценивание письменных работ
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев