Игорь Ликарчук: геноцид детского населения

В среднем в Украине только 10% выпускников школ можно считать полностью здоровыми

Игорь Ликарчук: геноцид детского населения

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Нижче наведені цифри, котрі дуже переконливо свідчать про те, ЩО РОБИТЬ ІЗ НАШИМИ ДІТЬМИ сучасна система освіти.

На жаль, втратив посилання на джерело, але за їхню обєктивність відповідаю. «За період перебування в дошкільних закладах хронічна захворюваність зростає на 7-9%. На кінець дошкільного періоду життя дітей відхилення в опорно-руховому апараті мають 30-32%, носоглотки — 21-25%, нервовій системі — 27-30%, органах травлення — 27-30%. Алергічні прояви реєструються у 25% дітей старшого дошкільного віку. Рівня «шкільної зрілості» в 6 років досягає лише половина дошкільників.

За даними спеціальних медичних епідеміологічних спостережень, за період навчання в школі здоров’я дітей значно погіршується. В чотири рази зростає частота виявлення порушень зору, в два рази — органів травлення, в 3,5 рази — нервової і ендокринної систем та функціональних відхилень у серцево-судинній системі.

В середньому в Україні лише 10,0% випускників шкіл можна вважати здоровими, 52,6% — мають серйозні морфофункціональні відхилення, а 36,0% — 40,0% школярів страждають на хронічні захворювання (М. М. Коренєв та ін.). Останніми роками також спостерігається зростання нервово-психічних захворювань у школярів. Тільки 23% дітей можна визнати благополучними, 77% учнів становлять групу ризику, причому 28% з них мають дисфункціональні стани, які виходять за межу норми (М. М. Коренєв та ін.).

Темпи зростання захворюваності підлітків 15-17 років значно вищі порівняно з дітьми молодших вікових груп. Щоденно в закладах освіти перебуває більше 9 млн дітей і підлітків, тобто більше 1/6 частини всього населення України. Умови виховання, навчання та проведення дозвілля в цих закладах стають все більш агресивними щодо здоров’я дітей і підлітків».

Після прочитаного мозок довблять два питання:

1. Чи можна подібну ситуацію назвати геноцидом дитячого населення України?

2. Чому ті, хто пише закони та кермує освітою, УПЕРТО НЕ ХОЧУТЬ найважливішим показником роботи ДДУ чи школи визнати стан фізичного і психічного здоровя учнів, а не кількість переможців олімпіад, МАНів, конкурсів, результати ЗНО і т.ін.?

Оригинал

Освіта.ua
28.03.2016

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев