М. Бобровский: дело УЦОКО «шито белыми нитками»

На сегодняшний день принцип - «главное придумать дело, а там что-то скомпилируем», уже не проходит

М. Бобровский: дело УЦОКО «шито белыми нитками»

Автор: Марк Бобровский, лицей «Универсум».

Епопея з ритуальними танцями навколо ЗНО і УЦОЯО вже дістала, якщо чесно… За всіма параметрами це схоже на мильну бульбашку, яка роздувається, але, в решті решт, лусне…

На сайті ГП вже на другий день після вилучень серверів було заявлено про наявність «злочинної групи», хоча жодного доказу ще не було... Якщо це одна з версій слідчих, то чому це видається за офіційну точку зору ГП?.. Ідемо далі…

Підозру на сьогодні висунуто тільки Виннику... То де ж очікувана «злочинна група»?.. Сьогоднішня прес-конференція, у якій брав участь Лікарчук, яскраво продемонструвала, що справу «шито білими нитками»... Вона апріорі розвалиться в судах, якщо, звичайно, дійде до суду…

Ну це яскравий приклад совкового підходу до роботи наших слідчих... На сьогоднішній день принцип — «головне видумати справу, а там щось зкомпілюємо» уже не проходить... Тому й розпадаються резонансні справи в судах…

У моїх попередніх коментарях вже було сказано, що ЛОГІКИ У ВТРУЧАННІ В БАЗУ ДАНИХ АБІТУРІЄНТІВ НЕМАЄ НІЯКОЇ!.. У нас все можна вирішити простішим способом!.. Знову ж таки, реанімаційні заходи ГП і міністерства щодо «трупної» справи ілюструють лише одне — ця справа замовна…

Дивує, або не дивує, позиція міністерства — усе звелось до «мильної опери» у виконанні високопосадової особи — «як тепер жити і з ким я тепер буду пити каву»... І смішно, і сумно водночас…

Оригинал

Освіта.ua
24.03.2016

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев