Виктор Мисан: современные 10-11-классники - рабы

Можно было сделать старшую школу профильной, чтобы ученики имели профессиональное направление?

Виктор Мисан: современные 10-11-классники - рабы

Автор: Виктор Мисан, кандидат педагогических наук, Международный экономико гуманитарный университет.

Не знаю особисто О. Деревянка, та знаю одне: якщо людина йде в освітнє міністерство і прагне щось кардинально змінити, а їй цього не дають робити, то чого варте таке міністерство з його керівниками.

Не потрібно далеко ходити і заглиблюватися у міністерські клопоти. Вже два роки маємо нового міністра і «команду». Чи можна було за цих два роки зробити старшу школу профільною і розвантажити її так, щоб учні мали професійне спрямування?

Йдеться не про «розвантаження» програм, яке рекламує Квіт із своєю недолугою командою одобрямсів. Йдеться про перетворення старшої школи, яка у нас заявлена як профільна, дійсно у профільну, що вимагає скорочення і ліквідацію навчальних предметів непрофільного циклу, зміну годин, запровадження спецкурсів, посилення компоненту індивідуальних та консультаційних годин тощо.

Сучасні 10-11-класники — РАБИ! Хто з вас шановні колеги працює щоденно 7-8 годин в аудиторії, йде додому і ще 5-6 годин працює, щоб підготуватися до наступного робочого дня? Хто?

З якою метою витрачаються державні гроші, час дітей, учителів на викладання дисциплін, які носять узагальнюючий характер, або які не пов'язані з майбутньою фаховою підготовкою дитини? Невже за два роки не можна було розпочати цей процес і визначитися у блоках профільних і загальноосвітніх дисциплін? Невже не можна було розпочати цей процес поетапно, за роками?

Нічого не змінилося. Не відбулося і фактичного розвантаження програм у 5-9-х класах. Відбулася КАСТРАЦІЯ програм, а розвантаженням і не пахне. Та з іншого боку — чому дивуватися? Якщо міністерство не змогло організувати друк, надходження шкільних підручників, то яких революційних змін ми можемо чекати від цієї команди. Краще, пане Квіт, ви б керували Могилянкою. Там у вас щось виходило.

Оригинал

Освіта.ua
24.02.2016

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Владимир Белый
Автору ВЕЛИКИЙ РЕСПЕКТ. З поза куліс знаю ЯК директори різних типів шкіл протидіють повноцінному впровадженню профільної освіти старшокласників і ЯК у проекті закону "Про освіту" ті регуляторні норми, що чітко ставлять цю справу "хтось невідомий" щораз змінює на якби компромісні версії, які насправді все знову повертають до існуючого статус-кво. Тому цей контекст пана Віктора ребром ставить питання: "На чиєму боці менеджери освіти: учнів, батьків, спільноти ВНЗ, якій потрібен саме профільно підготовлений абітурієнт чи окремих директорів окремих шкіл?"
Родитель
Для Владимир Белый: У математиков профилизация превращается в специализацию со школы,одна математика...Перегибы,никакого литературного развития и т д
Комментировать