Игорь Ликарчук: об отчете Минобразования за 2015 год

Обществу подсунули вместо полезной и вкусной конфетки пустышку в красивой современной упаковке

Игорь Ликарчук: об отчете Минобразования за 2015 год

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Під впливом останніх подій вирішив абстрагуватися від емоцій і власноруч пересвідчитися в тому, про що освітня реформа в Україні відбувається. У пошуках відповіді на це питання, зайшов на портал міністерства і знайшов посилання «Звіт Міністерства освіти і науки за 2015 рік». Як дослідник історії українського МОН, я штудіював подібні звіти за багато років. Тож поспішив відкрити і цей. Але…

Замість звіту побачив... презентацію міністра освіти і науки С. Квіта «Нова освітня політика: якість та рівний доступ до освіти і науки». Немає ніяких сумнівів у тому, що 14 слайдів до виступу міністра — це дуже добре. Але назвати їх «Звітом Міністерства освіти і науки за 2015 рік» — це вже занадто. Бо «звіт», на відміну від презентації, не передбачає пафосних лозунгів та теоретико-методологічних месиджів. Це, насамперед, глибокий, відвертий і прозорий аналіз того, що зроблено; констатація недопрацювань, прогалин і проблем; чітке визначення шляхів їхнього усунення…

На жаль, у слайдах, розміщених на офіційному порталі МОН, цього всього немає. Освітянській громаді (і не лише освітянській) знову підсунули замість поживної та смачної цукерочки пустишку в гарній сучасній упаковці. Іншими словами — обманули.

Тож укотре йдеться про рівень професіоналізму працівників цього відомства. Тих, хто береться вчити багатомільйонну армію освітян України, як останнім працювати. А потім оцінюють їхню роботу, готують рекомендації та чергові вказівки. Коротше кажучи — «керують». Сумно і прикро від такого, з дозволу сказати, «керівництва».

Оригинал

Освіта.ua
18.02.2016

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев