Сергей Горбачев: доверяйте школе больше

Любой учитель отрыт к диалогу, ведь конструктивный разговор помогает выявить недостатки и исправить их

Сергей Горбачев: доверяйте школе больше

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

А тепер мій погляд «з батьківського боку». Що робити, коли є підстави вважати, що до дитини в школі ставляться упереджено?

Власний досвід.

Коли мій син вчився у четвертому класі, з боку вчительки було багато нарікань на «неуважність», «небажання вчитися» тощо. Син – не ангел: проблеми були, я цього не заперечував.

Але тут вчителька почала його трохи «гнобити» – відверто занижувати оцінки тоді, коли об'єктивно він знав чи робив краще. І я вирішив поговорити з нею.

Прийшов до школи, подивився зошит сина і як професіонал-філолог указав вчительці на деякі помилки з її боку під час перевірки: помилки досить суттєві. Попросив її дозволу і посидів на декількох уроках і, знов-таки, побачив суттєві методичні огріхи у викладанні мови.

Сіли, спокійно поговорили. Критикувати її не став: просто як більш досвідчений колега дав певні методичні поради, які вона уважно вислухала.

Основна теза бесіди: треба розуміти, що ідеальних людей не існує, і кожна людина має власні недоліки у знаннях. І діти, і дорослі.

Але за будь-яких обставин треба поважати людину, тоді і стосунки будуть людські. Говорили нормально, ситуація налагодилася.

Я не влаштовував скандалів, не бігав скаржитися до районо, просто спокійно поспілкувався з учителем, щоб дитина відчувала себе більш впевнено. Це спрацювало.

Більше того, я бачу, що спокійна розмова спрацьовує практично завжди.

І це – головна порада батькам: спілкуйтеся з учителями, спілкуйтеся спокійно. Насправді дуже мало є вчителів з відвертим «діагнозом небажання говорити»: хоча такі також є, тут нема чого приховувати.

Але переважна більшість педагогів радо дадуть відповідь на запитання батьків щодо навчання, порадять, заспокоять. Головне, щоб дитина почувалася захищено і впевнено.

Більше довіри та спілкування зі школою – і все налагодиться. Я не просто так у цьому впевнений –знаю з досвіду.

Оригинал

Освіта.ua
10.02.2016

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев