Osvita.ua Высшее образование Рефераты Экономика предприятия Горілчана галузь на сучасному етапі: загальна ситуація в галузі. Реферат

Горілчана галузь на сучасному етапі: загальна ситуація в галузі. Реферат

Галузь напоїв в Україні є однією з найбільш динамічних. На сьогоднішній день рентабельність підприємств цієї галузі є однією з найвищих, і темпи приросту виробництва з кожним роком збільшуються

Українські виробники напоїв довели, що вони є конкурентоспроможними: майже вся імпортна продукція замінена споживачами на українські товари, а гостра конкуренція всередині галузі, лише сприяє покращенню якості продукції, розробці нових маркетингових стратегії тощо.

В Україні щорічно споживається понад 30 млн. дек. алкогольних виробів, тобто ринок є досить містким. У 2004 р. обсяг акцизного збору у держбюджеті становив більш ніж 3,6 млрд. грн., або 10% загальних надходжень, також "алкогольна" галузь забезпечує близько 13% надходжень у державну скарбницю за рахунок ліцензій.

Для аналізу ринку я виділяю такі найбільші фірми-виробники горілки: Nemiroff, Союз-Віктан, Medoff, Олімп, Мягков, Гетьман, Артеміда, Хортиця, Шустов. Частка українського ринку Nemiroff становить 29,58%, Союз-Віктану – 20%, Хортиці – 10%.

Фірми, які я аналізую, є конкурентами на національному рівні, а деякі з них – на ринках іноземних країн (Росія, країни Європи, США – загалом 52 країни світу).

Ринок горілчаних напоїв знаходить на стадії зростання і збільшується за рахунок проникнення на ринки інших країн. Наприклад цього року в рейтингу міжнародних брендів, що найдинамічніше розвиваються, компанія Nemіroff посідає перше місце з показником зростання 42,2%.

Покупцями даного продукту є більша частина населення країни, споживання при цьому залежить від індивідуальних особливостей та фінансових можливостей, оскільки продукція на ринку належить до різних цінових категорій (економ-клас, середній ціновий сегмент, еліт-клас) та різної міцності (для жінок – клюква, горілка зі смаком мандарину, лимону, апельсину, для молоді – слабоалкогольні напої, для чоловіків – українська з перцем та інші класичні).

Всі виробники горілчаних виробів в Україні є частково інтегрованими, оскільки працюють на давальницькій сировині, а до споживачів доводять свою продукцію через сітку дилерів та представництв по регіонах.

Найбільш диференційованою є продукція корпорації "Олімп". До неї належать горілка Олімп 5 видів, Олімп-VIP 3 видів, Вермути лікерні, Горілка по-трійної чистоти 4 видів, Класичні горілки: Мирова, Пшенична, Старка, Українська Особлива, Українська з перцем, 5 капель (Клюква, Мандарин, Мед і м’ята, Light), Біленька (На бруньках, Лимон, Огірочок, Пшенична, Смородина), Вдала, Russian Shot – на експорт, подарункові набори, а також коньяки, слабоалкогольні напої (Fantasy, SAMBA) та вода.

     

Асортимент компанії Nemiroff складається з 25 позицій і представлений такими горілками як Nemiroff Lex, Premium, Premium Currant, Light, Оригінальна, Українська медова з перцем, Житня з медом, Клюква на коньяку, Українська березова особлива, Пшенична, Nemirovskaja Osobaja, Nemirovskaja (дві останні – на експорт), Лимон, Апельсин, Ні пуху, ні пера, Кльова, а також САН Top SPY і Jolly SPY.

Продукція компанії "Союз-Віктан" є середньо диференційованою і вирізняє-ться тим, що розливається в бутилки різного літражу: горілка: Союз-Виктан, Luxe Союз-Віктан, Гран-Прі Союз-Віктан, На березових бруньках, На липках, На листках кропиви, Медова з перцем, Медова з лимоном, Пшенична, Сувенірна горілка: "Медова з перцем", "На березових бруньках", Гран-Прі; слабоалкогольні коктейлі Лонгер, ігристі вина Союз-Віктан та мінеральна вода Неаполіс.

Продукція торгової марки "Гетьман" диференціюється за класами: Мідл-клас:

  • Первак Домашній, Хмільний, Особливий, Пшеничний;
  • Пісня Спецназ, Путня, Заморська, Солов’їна;
  • Лампочка Чорна, Настільна, Клюква;
  • Київ Олександрійський, Новий, Соборний;
  • Первак Гетьманський, Уляночка, Культовий;
  • Елітна голілка: Гетьман, Держава, Київ, Kiev export.

Широкий спектр продукції випускає ТзОВ "Артеміда": слабоалкогольні напої, безалкогольні напої, продукти харчування і алкогольні напої, а саме горілки: Клюква, Пан і пані, За милих дам, Медова, Артеміда, Шахтарська, Українська класична, Любавушка, Столітня та багато інших.

А також ТМ Шустов (ЗАТ Одеський коньячний завод): Горілка Шустов Люкс, Шустов №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, 0,5 Шустов, широкий асортимент коньяків, шампанське, а також кава, цукерки, шоколад і мінеральна вода.

Слабодиференційоною є продукція компанії Medoff: Original, Classic, Royal, Wild Honey, Мягков: Клюква, Преміям, Лимонна, Срібна, Чорна смородина, Медова та Хортиця: Срібна Прохолода, Золота, Платинова, Карамель, Перцева з медом пекучим та ін..

Компанії цієї галузі не економлять на рекламі та маркетингу, оскільки саме це є запорукою успішного продажу продукції. Галузь є привабливою для інвестування і займає 4 місце в Україні за прибутковістю.

Важливим показником при виробництві горілки є повне завантаження виробничих потужностей, оскільки тоді компанія економить на масштабах виробництва і знижується собівартість одиниці продукції. "Крива досвіду" має вигляд, коли середні затрати на виріб зменшуються зі збільшенням обсягу виробництва.


30.04.2011

Загрузка...

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!