Організаційні та рекламні оголошення. План роботи. Реферат
Оголошення - це документ, у якому міститься необхідна інформація. План роботи - це документ, що встановлює точний і чіткий перелік намічених заходів
За змістом оголошення поділяються на два види:
- Організаційні оголошення про подію чи захід.
- Рекламні - оголошення про навчання, роботу, послуги, пропозиції тощо.
Організаційні оголошення адресуються як конкретній групі осіб, так і широким верствам населення. Зміст рекламних оголошень розраховано на широкий загал.
Як організаційні, так і рекламні оголошення за формою бувають: писані, мальовані, комбіновані, відтворені механічним способом та ін.
Текст будь-яких оголошень повинен бути лаконічним, конкретним і містити вичерпну інформацію про дату, час, місце та зміст події чи заходу. Рекламні оголошення повинні висвітлювати перелік послуг, товарів, їхню ціну тощо.
Розрізняють оголошення:
службові підприємств, навчальних закладів, державних установ, організацій тощо; особисті приватної особи чи групи осіб.
Реквізити:
1. Назва документа.
2. Текст, що містить:
- дату; час;
- адресу місця проведення;
- організатора (відповідального);
- порядок денний (зміст) заходу;
- коло осіб, яких запрошено;
- умови входу (вільний чи платний); способи проїзду (для зовнішніх).
3. Назва структурного підрозділу чи колегіального органу, або посада і прізвище особи, яка дає оголошення (якщо треба).
Визначальним чинником дієвості візуальних оголошень (реклами) окрім оригінальності змісту є оформлення: відтворення тексту (шрифт) і розміщення його на площині (симетрія, асиметрія), добір кольорів та їх поєднання. Для трансляції по радіо і телебаченню є суттєвим час повідомлення, музичне чи звукове оформлення, чіткість та зрозумілість вимови, оригінальність тексту, композиції чи відеоряду.
АТ "Промзварприлад" повідомляє про самоліквідацію з 11.05. 2002. Претензії приймаються протягом 2 міс. від дня публікації цього повідомлення за адресою: Харків-176, вул. Ужгородська, 8.
Тел. для довідок: 111-827, 111-834.
Правління АТ
План роботи - це документ, що встановлює точний і чіткий перелік намічених заходів (робіт) для їхнього подальшого виконання. Він має такі складові: послідовність, обсяг, умови й забезпечення виконання, термін для кожного етапу й для всього обсягу, кошторис, керівників і конкретних виконавців (відповідальних за кожний пункт плану).
Окрім рубрикованого тексту плани можуть мати графіки, таблиці, схеми тощо.
Розрізняють такі групи планів: річні (календарний, фінансовий, навчальний); піврічні (семестрові); квартальні (четвертні); місячні; декадні; тижневі; добові.
Наявність тих чи інших реквізитів обумовлюється видом, формою та призначенням плану:
- 1. Гриф затвердження.
- 2. Назва документа.
- 3. Назва установи чи структурного підрозділу.
- 4. Термін, на який укладено план.
- 5. Порядковий номер.
- 6. Термін виконання конкретного виду роботи (заходу).
- 7. Зміст роботи.
- 8. Посада, прізвище та ініціали виконавця.
- 9. Посада, прізвище та ініціали відповідального.
- 10. Відмітка про місце, дату, факт та якість виконання (проведення) роботи.
Службові плани робіт підписують посадові особи, які відповідають за їх виконання, а індивідуальні - ті, хто їх укладає, із наступним затвердженням керівником.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор НДІ Укрпівденспецавтоматика
(підпис) С. Ю. Лур'є
20.09. 2002
План роботи _______на І півріччя 2003 р.
№ пор. | Дата проведення | Зміст роботи | Учасники | Відповідальні про викон. | Відмітки | Примітки |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
Голов. інженер (підпис) Б. І. Комісаренко
Директор (підпис) 3. Я. Коміссаров
19.09.2011