Про підготовку засідання підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України

Наказ МОН № 807 від 09.07.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 807 від 9 червня 2014 року

Про підготовку засідання
підсумкової колегії Міністерства
освіти і науки України

Відповідно до пункту 6.16 Плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2014 рік, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.01.2014 № 43, та згідно з Положенням про колегію Міністерства освіти і науки України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 15.05.2013 № 522, наказую:

1. Провести 22 серпня 2014 року в режимі відеоконференцзв'язку засідання підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України з питання: "Про підсумки розвитку дошкільної, загальної, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік".

2. Затвердити план заходів з підготовки до засідання підсумкової колегії, що додається.

Особам, відповідальним за виконання плану заходів, забезпечити неухильне і своєчасне його виконання.

3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних державних адміністрацій та Київської міської державної адміністрації до 7 серпня 2014 року подати Міністерству пропозиції до проекту рішення колегії.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П. Б.

Міністри          С. М. Квіт

Освіта.ua
09.07.2014

Популярні новини
Утвержден Порядок проведения мультитеста ЗНО Документ определяет основные принципы проведения национального мультипредметного теста
ЗНО состоится в Киеве и 20 областях Из соображений безопасности названия населенных пунктов, где состоятся тесты, не публикуются
Около 200 тысяч учеников уже закончили учебный год В Украине около 280 школ завершили обучение. Около 200 тысяч детей закончили учебный год
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев