Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників

Постанова КМУ № 963 від 14.06.2000 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

№ 963 від 14 червня 2000 року

Про затвердження переліку посад педагогічних
та науково-педагогічних працівників

(Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 432 від 06.05.2001, N 40 від 14.01.2004, N 1567 від 17.11.2004, N 1148 від 30.11.2005, N 203 від 22.02.2006, N 94 від 31.01.2007)

(Про підвищення посадових окладів додатково див. Постанову КМ N 643 від 20.04.2007)
(Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 872 від 26.06.2007)

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, що додається.

Прем'єр-міністр України       В.ЮЩЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 червня 2000 р. N 963

ПЕРЕЛІК
посад педагогічних та науково-педагогічних працівників
(У тексті переліку слово "завідуючий" замінено словом "завідувач" згідно з Постановою КМ N 40 від 14.01.2004)

Посади педагогічних працівників

Директор, завідувач, начальник вищого навчального закладу I та II рівня акредитації, професійно-технічного навчального закладу, загальноосвітнього навчального закладу, навчального закладу для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, дошкільного навчального закладу, позашкільного навчального закладу (на якого поширюються умови оплати праці працівників установ і закладів освіти), навчально-методичної, методичної, науково-методичної установи, навчального закладу післядипломної освіти, приймальника-розподільника для дітей органів внутрішніх справ, притулку для дітей, центру соціально-психологічної реабілітації дітей, психолого-медико-педагогічної консультації, навчально-виробничого (міжшкільного) комбінату (центру), школи-дитячого садка, інших навчально-виховних комплексів (об'єднань); їх заступники з навчальної, виховної, навчально-виховної, методичної, виробничої, навчально-методичної, навчально-виробничої роботи; заступники директора з навчально-виховної, навчальної, виховної роботи центрів професійної, медичної, фізичної та соціальної реабілітації інвалідів; ранньої реабілітації дітей-інвалідів. (Абзац перший розділу із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 40 від 14.01.2004, N 1148 від 30.11.2005, N 203 від 22.02.2006, N 872 від 26.06.2007)

Завідувач: логопедичного пункту, інтернату при школі, заочного відділення школи, фільмотеки, навчально-консультаційного пункту, відділення навчального закладу, навчально-методичного кабінету (лабораторії); завідувач, керівник виробничої (навчальної) практики, фізичного виховання, навчально-виробничої (навчальної) майстерні, відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності, його заступник; завідувач навчальної (педагогічної) частини закладів охорони здоров'я та соціального забезпечення. (Абзац другий розділу в редакції Постанови КМ N 40 від 14.01.2004)

Вчителі, викладачі всіх спеціальностей, асистент вчителя-реабілітолога, старший викладач вищого навчального закладу I і II рівня акредитації, майстер виробничого навчання, педагог професійного навчання, старший вихователь, вихователь, соціальний педагог по роботі з дітьми-інвалідами, логопед закладу охорони здоров'я та соціального забезпечення, методист, педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог, керівник гуртка, секції, студії, інших форм гурткової роботи; концертмейстер, художній керівник, культорганізатор, акомпаніатор, екскурсовод, інструктор з туризму закладів освіти; старший вожатий, вожатий, вихователь-методист, музичний керівник, інструктор з фізкультури, інструктор з праці, інструктор слухового кабінету, консультант психолого-медико-педагогічної консультації, старший керівник та керівник туристських груп (походу, екскурсії, експедиції) у позашкільних закладах; старший майстер у професійно-технічному навчальному закладі, перекладач-дактилолог; помічник директора з режиму, старший черговий з режиму, черговий з режиму у закладах освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги і реабілітації. (Абзац третій розділу "Посади педагогічних працівників" із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 432 від 06.05.2001, N 40 від 14.01.2004, N 1567 від 17.11.2004)

Посади науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації

Керівник (ректор, президент тощо), заступник керівника (перший проректор, проректор, перший віце-президент, віце-президент), діяльність якого безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом, керівник філіалу, заступники керівника філіалу (діяльність яких безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом), керівник вищого навчального закладу післядипломної освіти, що акредитований за III або IV рівнем, його заступники (діяльність яких безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом), завідувач кафедрою - професор, професор, доцент, старший викладач, викладач, асистент, викладач-стажист, провідний концертмейстер, концертмейстер, декан, заступник декана, керівник навчально-наукового інституту у складі вищого навчального закладу IV рівня акредитації, його заступники (діяльність яких безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом), вчений секретар, завідувач: докторантурою, аспірантурою, ординатурою, інтернатурою, підготовчим відділенням. (Розділ із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 40 від 14.01.2004, N 94 від 31.01.2007)


14.06.2000

Популярні новини
Распространение заданий НМТ не имеет смысла для участников тестирования Распространение отработанных заданий НМТ не поможет другим участникам тестирования
Реформа исторического образования потребует новых учителей Реформа потребует изменений в отборе и системе подготовки учительства истории
МОН планирует реформировать школьное историческое образование МОН представлены концептуальные основы реформирования школьного исторического образования
Памятка участника НМТ: что делать на тестировании Пошаговый алгоритм действий участника НМТ в аудитории, где будет проходить тестирование
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев