Про інформування

Лист МОН № 1/7735-23 від 31.05.23 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/7735-23 від 31 травня 2023 року

Керівникам департаментів (управлінь)
освіти і науки обласних, Київської
міської державних адміністрацій

Керівникам закладів післядипломної
педагогічної освіти, інших суб’єктів
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників

Керівникам центрів професійного
розвитку педагогічних працівників

Керівникам закладів дошкільної,
загальної середньої освіти

Про інформування

Шановні колеги!

Надсилаємо для використання в роботі інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення», розроблений у лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України.

Комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» описано в методичних рекомендаціях. Інструментарій застосовується у форматі ігрової взаємодії дорослого і без жодних вимірювань інтелектуальних досягнень дитини, а також не формулюються висновки, які можуть негативно вплинути на подальшу її долю.

Просимо довести зазначену інформацію до відома працівників дотичних до дошкільної та початкової освіти.

Додаток: на 36 арк.

З повагою
заступник Міністра                                         Андрій Сташків

Загрузить: 64774cfa5e83d849123578.pdf (493.98 Кб.)

Освіта.ua
31.05.2023

Популярні новини
Правительство возобновило финансирование реформы НУШ Средства направят на оборудование, учебную литературу и повышение квалификации учителей
МОН планирует подчинить все гражданские вузы МОН планирует реструктуризировать сеть гражданских государственных учреждений высшего образования
В МОН опубликовали показатели образовательного бюджета-2024 МОН планирует повысить зарплаты педагогам, профинансировать укрытия и реформу НУШ
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев