Про створення робочої групи щодо розроблення і затвердження Концепції забезпечення якості ​дошкільної освіти

Наказ МОН № 111 від 01.02.2019 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 111 від 01 лютого 2019 року

Про створення робочої групи
щодо розроблення і затвердження
Концепції забезпечення якості
дошкільної освіти

Відповідно до підпункту 3 пункту 6, пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 630, статей 41, 48 Закону України «Про освіту» щодо розбудови і функціонування системи забезпечення якості освіти та її моніторингу, з метою розроблення Концепції забезпечення якості дошкільної освіти НАКАЗУЮ:

1. Утворити робочу групу з розроблення Концепції забезпечення якості дошкільної освіти (далі - Концепція) у складі згідно з додатком.

2. Робочій групі розробити проект Концепції до 01.06.2019 р.

3. Директорату дошкільної та шкільної освіти (Осмоловський А. О.) спільно з департаментом загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.):

3.1. забезпечити проведення громадського обговорення проекту Концепції до 30.06.2018 р. та доопрацювати його з урахуванням внесених пропозицій;

3.2. до 30.07.2019 р. винести проект Концепції на розгляд колегії Міністерства.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Карандія В. А.

Міністр                          Л. М. Гриневич

Освіта.ua
01.02.2019

Популярні новини
Определены результаты ЗНО по математике 2021 года Результаты тестирования размещаются на информационных страницах участников ЗНО
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
Тест ЗНО по математике не сдала треть абитуриентов Пороговый балл теста ЗНО по математике этого года не смогли преодолеть 31% абитуриентов
Определены результаты ЗНО по английскому языку 2021 года Результаты тестирования размещаются на информационных страницах участников ЗНО
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев