Щодо реалізації проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті»

Лист МОН № 1/13842-23 від 12.09.23 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/13842-23 від 12 вересня 2023 року

Департаменти (управління) освіти і
науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій

Щодо реалізації проєкту
«Вивчай та розрізняй: інфомедійна
грамотність в освіті»

Міністерство освіти і науки України у партнерстві з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), Міністерством культури та інформаційної політики України та МБФ «Академія української преси» (АУП) за підтримки Посольства США в Україні та Міністерства закордонних справ і міжнародного розвитку Великої Британії реалізує проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті» (далі – проєкт).

Проєкт спрямований на посилення стійкості до дезінформації та маніпуляцій.

Інформуємо, що наразі (включно до 1 жовтня) триває черговий набір учасників/-ць серед освітян, які викладають історію України та всесвітню історію (8-10 класи), українську мову та літературу (8-9 класи), а також мистецтво (9 клас).

Докладніша інформація щодо умов участі та реєстрації за посиланням.

Контактна особа: Юлія Гуза, керівниця проєктів Академії української преси, тел: (067) 638-71-62; електронна пошта: [email protected]

Заступник Міністра                                          Андрій Сташків

Освіта.ua
12.09.2023

ДПА в 9 и 11 классах в 2024 году проводиться не будет Выпускники 9 и 11 класса в следующем году не будут сдавать государственную итоговую аттестацию
Пятиклассники в 11 регионах не получили учебники по языку Процесс доставки в школы учебников, напечатанных за донорские средства, несколько усложнен
Правительство возобновило финансирование реформы НУШ Средства направят на оборудование, учебную литературу и повышение квалификации учителей
Задания НМТ по математике вызвали трудности у выпускников У выпускников школ возникли трудности по решению стандартных задач по математике
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев