Про внесення зміни до графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках

Наказ МОН № 681 від 25.05.2020 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 681 від 25 травня 2020 року

Про внесення зміни до графіка
проведення третього туру
всеукраїнського конкурсу
«Учитель року» у 2019-2023 роках

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки" України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 630 (зі змінами), ураховуючи доповідну записку виконуючого обов'язки директора Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 05.05.2202 № 22.1/10-875, з метою належного проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року» НАКАЗУЮ:

1. Унести зміну до графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 549 (зі змінами), змінивши місце проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Керівник закладу освіти» у 2021 році із Закарпатської області на м. Київ.

2. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І. А.) зробити відмітку у справах архіву.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Т. в. о. Міністра                     Любомира Мандзій

Освіта.ua
25.05.2020

Правительство утвердило план развития STEM-образования Документ определяет меры по развитию навыков исследовательской и инженерной деятельности
В школах появится предмет «Финансовая грамотность» В МОН отмечают, что финансовая грамотность является одной из ключевых компетентностей
Школы смогут разрабатывать свои учебные планы Школы смогут разрабатывать свою образовательную программу для 5-9 классов на основе типовой программы
Школы будут закрывать только при «красном» уровне опасности В Министерстве образования сообщили о новых ограничениях в условиях действия адаптивного карантина
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев