Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України"

Наказ МОН № 267 від 29.03.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 267 від 29 березня 2010 року

Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985
"Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з
української мови, математики та історії України"

З метою уникнення перевантаження школярів загальноосвітніх навчальних закладах у період завершення навчального року та враховуючи незадовільний рівень підготовки дослідження щодо вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та  історії України наказую:

1. Скасувати наказ Міністерства освіти і науки від 28.10.2009 №985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України".

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) вивчити питання щодо проведення вище названого дослідження у 2010-2011 навчальному році.

3. Департаменту адміністративно-господарської роботи (Ханюк В.А.) зробити відмітку у справах архіву про скасування наказу.

4. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Б.М.Жебровського.

Міністр       Д.В. Табачник


29.03.2010

МОН поручило начать прием учеников в школы Министерство образования и науки поручило организовать прием заявлений о зачислении в школы
Депутаты предлагают отменить норму 175 учебных дней Депутаты предлагают отменить нормы по продолжительности учебного года во время военного положения
Расходы на образование в 2022 году сократили на 14 млрд грн Образовательная субвенция местным бюджетам в 2022 году будет сокращена почти на 11 млрд гривен
Всем педагогам гарантируют выплату зарплаты Педагогам гарантируют обеспечение выплаты зарплаты или сохранение среднего заработка
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев