Н. Пипа: бюджет-2022 на образование - смеяться или плакать?

Мы не количество университетов должны увеличивать, а качество образования в существующих повышать

Н. Пипа: бюджет-2022 на образование - смеяться или плакать?

Автор: Наталья Пипа, народный депутат Украины от фракции «Голос», секретарь Комитета Верховной Рады по вопросам образования, науки и инноваций.

Кого Ви найкраще пам’ятаєте зі школи?

Мабуть, учителів. Добрих, і не дуже).

Дивлюся на бюджет-2022 і не знаю, сміятися чи плакати...

Наступного року на 5-ті класи чекає реформа НУШ. А на підготовку вчителів у бюджеті закладено всього лише 400 млн грн. Стільки ж грошей, як і цього року. Це при тому, що вчителів-предметників значно більше, ніж учителів початкових класів.

На зарплати вчителів закладено всього лише на 8% більше, ніж цього року. Цього не вистачить навіть на щорічне дворазове зростання окладів тарифної сітки.

На бібліотеки наступного року закладено «0» гривень, як і на електронні підручники. Натомість – плюс 300 млн додано Фонду Президента, ще 100 млн на так званий Президентський університет. У нашій країні понад 200 університетів. Ми маємо не кількість збільшувати, а якість покращувати!

Освіта – це не фонди і нові корпуси університетів. Це зміст і наповнення.

Ми маємо підготувати вчителів!

Країна, яка хоче бути сильною і успішною – повинна вкладати гроші в освіту!

Оригинал

Освіта.ua
22.09.2021

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев