Р. Бондаренко: никто не имеет права на физическое насилие в отношении детей

Если учитель способен оправдать издевательство над детьми, такому учителю не место в учебном заведении

Р. Бондаренко: никто не имеет права на физическое насилие в отношении детей

Автор: Роман Бондаренко, юрист ОО «БАТЬКИ SOS».

Жодних «але»!

«Учителька не мала права давати дитині запотиличники, але...»

«Учитель не повинен був насильно витягати дівчину з класу, але...»

«Педагог, звісно, неправий, але...»

Далі набір традиційних фраз про те, що діти зараз неадекватні, вчителям важко, ми через подібне пройшли і нічого, виросли «нормальними людьми».

Лупили лінійками / указками – і виросли «нормальними людьми». Ставили в куток, принижували перед усім класом – і виросли «нормальними людьми». Верещали так, що хотілося голову втягнути у плечі – і виросли «нормальними людьми».

Нагадую всім, особливо тим, що виросли «нормальними людьми».

Якщо вчителька б'є дитину, вчитель хапає дівчину і витягає з класу, не може бути жодних «але», щоб виправдати таке знущання з дітей. Такому немає виправдання.

Немає жодних умов, жодних обставин, які допускають фізичне, психологічне насильство над дітьми. Жодних.

Якщо вчитель здатен видати оте «але», щоб виправдати знущання над дітьми, то такому вчителю не місце у закладі освіти.

Ніхто, ніколи, за жодних умов не має права застосовувати фізичне насильство до дітей. Ні батьки, ні вчителі. Такій поведінці, особливо вчителів (вища педагогічна освіта зрештою), немає ніякого виправдання. Абсолютна заборона!

P.S. Щодо «підступної» зйомки правопорушень. Фіксувати порушення треба і можна. Без дозволу і без згоди правопорушника. У дітей просто немає іншого виходу, щоб довести власну правоту. «Такі відео ламають долі», – говорить з сумом педагог, який ніби й вибачається, але більше розказує про те, що робила дівчина, а не він.

Такі відео потрібні, щоб не були зламані долі у дітей, щоб вони виросли людьми з загальнолюдськими цінностями, а не «нормальними» з отим клятим «але».

Оригинал

Освіта.ua
21.12.2020

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Світлана
Як гарно звучить: людина з загальнолюдськими цінностями. Який це клас? Які цінності? Невихованість, межева грубість, неповага до старших, навіть до МАТЕРІ, до інших учнів, які хочуть вчитися, байдужість до себе і своїх знань, епатажність. Це цінності? Я думаю: ні! І згадується з мультфільма:"Свободу попугаям!"
Валерий
согласен с автором, НО всё равно есть "но". Издевательства детей и их родителей над учителями уже давно переходят все границы. И учителя либо срываются, либо уходят из системы образования. Вы же предлагаете и первым покинуть школы. Вопрос: Кто будет учить детей? За 30 лет так называемой заботой о детях, вы добили образование. У нас уже нехватка учителей. А через 5 лет вы заголосите, что нет учителей. Только это не армия, и не медицина. Восстановить быстро не удастся. Начинайте не только защищать детей, но и требовать с них, и с их родителей нормального отношения к учителям.