Леонид Булава: начинается «период Шкарлета»

Назначение Шкарлета - «последний и решительный бой» части ректорского корпуса и иже с ними

Леонид Булава: начинается «период Шкарлета»

Автор: Леонид Булава, краевед, г. Полтава.

Вже не моя сфера. Але декілька слів щодо призначення Шкарлета міністром освіти.

Звісно, що це – «останній і найрішучіший бій» частини ректорського корпусу і іже з ними. Бо вони відчули, що це - шанс повернути «недоотриманий прибуток» від вступних кампаній тощо.

Відіграти всі «хотєлкі» їм повністю не вдасться, але ЗНО можуть «послабити», НАЗЯВО теж спробують підпорядкувати керівництву МОН. Звісно, намагатимуться повернути ординську систему ярликів на призначення і розподіл ресурсів.

Дивною виглядає підтримка його кандидатури з боку частини викладачів (причому як проросійських, так і українських націоналістів). Грошей у державі все менше. І не заради вас пішла в бій ця братія. За себе, любимих.

Декілька слів реформаторам із двох попередніх МОН. Проґавили час, як мантру повторюючи про «поступовість і обережність». Згаяли можливості минулих декількох років. У євробюрократію й імітацію реформ вляпалися.

У «спостережних радах» і грантових конторах ви-то самі будете жити-поживати. А...

Щодо шкрабів: та немає шкарлетам до вас справи. Швидше, «партія ректорів» і тут буде тягти ковдру на себе, за ваш рахунок.

Починається «період Шкарлета». Чи є в освітян «тіньовий МОН», члени якого б не тільки моніторили процеси, а й планували освітні реформи на майбутнє, без страху комусь не сподобатися?

Оригинал

Освіта.ua
18.12.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев