Леонид Булава: начинается «период Шкарлета»

Назначение Шкарлета - «последний и решительный бой» части ректорского корпуса и иже с ними

Леонид Булава: начинается «период Шкарлета»

Автор: Леонид Булава, краевед, г. Полтава.

Вже не моя сфера. Але декілька слів щодо призначення Шкарлета міністром освіти.

Звісно, що це – «останній і найрішучіший бій» частини ректорського корпусу і іже з ними. Бо вони відчули, що це - шанс повернути «недоотриманий прибуток» від вступних кампаній тощо.

Відіграти всі «хотєлкі» їм повністю не вдасться, але ЗНО можуть «послабити», НАЗЯВО теж спробують підпорядкувати керівництву МОН. Звісно, намагатимуться повернути ординську систему ярликів на призначення і розподіл ресурсів.

Дивною виглядає підтримка його кандидатури з боку частини викладачів (причому як проросійських, так і українських націоналістів). Грошей у державі все менше. І не заради вас пішла в бій ця братія. За себе, любимих.

Декілька слів реформаторам із двох попередніх МОН. Проґавили час, як мантру повторюючи про «поступовість і обережність». Згаяли можливості минулих декількох років. У євробюрократію й імітацію реформ вляпалися.

У «спостережних радах» і грантових конторах ви-то самі будете жити-поживати. А...

Щодо шкрабів: та немає шкарлетам до вас справи. Швидше, «партія ректорів» і тут буде тягти ковдру на себе, за ваш рахунок.

Починається «період Шкарлета». Чи є в освітян «тіньовий МОН», члени якого б не тільки моніторили процеси, а й планували освітні реформи на майбутнє, без страху комусь не сподобатися?

Оригинал

Освіта.ua
18.12.2020

Популярные блоги
А.Мирошниченко: почему все радостное воспринимают как угрозу? Школа - это в идеале место радости и игры, включающее детей в фантастический процесс познания
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев