Наталья Пипа: почему я не поддерживаю Шкарлета

Очень надеюсь на сознательных депутатов, которые не готовы подписать «приговор» образованию

Наталья Пипа: почему я не поддерживаю Шкарлета

Автор: Наталья Пипа, народный депутат Украины от фракции "Голос", секретарь Комитета Верховной Рады Украины по вопросам образования, науки и инноваций.

Насправді відповідь дуже проста. Тому що я вболіваю за українську освіту. Вболіваю за освітні реформи, які роками напрацьовувались і зараз знищуються руками тимчасово виконуючого обов'язки міністра освіти і науки Сергія Шкарлета.

Нова українська школа у зоні ризику

Це те, над чим багато років працювали освітяни, урядовці й парламентарі. Вона успішно почала втілюватись у життя. Ми почали переходити від звичної «освіти знань» до «освіти вмінь та компетенцій». Адже світ швидко розвивається, і майбутнє за тими, хто не лише має знання, а вміє їх використовувати. Саме для цього ми впроваджуємо Нову українську школу (НУШ). Але Сергій Шкарлет не хоче її втілювати. Він говорить про освіту з 5 років, яка руйнує принципи НУШ. Він говорить і про те, що ЗНО не є обов’язковим для вступу в університет. Його задовольняє стара система і старі «порядки», коли наукові ступені купуються-продаються, коли до університетів вступають за хабар чи по «блату».

Шкарлет любить обіцяти та не виконувати

Вчора Парламент ухвалив бюджет на наступний рік, який я не підтримала. Мене, як і всіх освітян, хвилювало, якою буде зарплата вчителя наступного року. Відповіді ми досі не маємо. Не дає цієї відповіді і Сергій Шкарлет. Півроку він обіцяв освітянам підвищення зарплат на 30%. Але цього навіть не було закладено у бюджеті. Замість обіцяного підвищення на 28% освітяни насправді отримають 20%. Проте пан Шкарлет не спромігся навіть цього пояснити освітянам. Він продовжує вдавати, що є професійним міністром, а насправді - лише імітує роботу та не виконує своїх обіцянок.

Так само він обіцяв забезпечити захист учнів і освітян у період пандемії, але не зробив цього. Так, Шкарлет очолив освіту у непростий період карантину. Але його призначення відбулося у червні. Тобто, він мав кілька місяців часу, аби підготувати заклади освіти до навчання в період карантину. Проте 1 вересня учні і освітяни зайшли у навчальний процес без необхідного забезпечення з державного бюджету навіть засобами захисту.

Міністр-плагіатор - це сором для України

Усі знають про плагіат Шкарлета. Лише він сам не визнає його. Є висновок Етичного комітету НАЗЯВО про офіційно виявлений плагіат у 3-х роботах Шкарлета. Є висновок двох українських науковців про майже 90% плагіату у дисертації Шкарлета. Є висновок трьох незалежних міжнародних експертів про плагіат у дисертації Шкарлета. І ця людина може очолити нашу освіту!

Вчора я отримала лист від Української науково-дослідницької асоціації. Під цим листом - понад 300 підписів науковців, освітян і студентів. Усі вони просять не допустити призначення Шкарлета міністром освіти і науки. Просять призначити людину з бездоганною науковою і людською репутацією. Людину, яка продовжить розпочаті реформи. Людину, яка користуватиметься повагою освітянської і наукової спільноти.

Щоправда, є ще один лист - від ректорів, які понад 30 років очолюють українські університети. Ці ректори підтримують Шкарлета, бо не хочуть змін у системі освіти. Вони роками «гріються» на насиджених місцях і мають мільйонні статки в деклараціях. Та замість того, щоб зруйнувати цю стару систему, ці ректори почали «співпрацювати» зі Шкарлетом.

Українська освіта потребує гідного очільника

Наші діти заслуговують кращого майбутнього і кращої якіснішої освіти. Та завтра, без перебільшення, для української освіти може бути дійсно погана новина. Дуже сподіваюсь на свідомих депутатів, які не готові підписати «вирок» нашій освіті. Адже нам доведеться із цим жити.

Освіта.ua
16.12.2020

Популярные блоги
А.Мирошниченко: почему все радостное воспринимают как угрозу? Школа - это в идеале место радости и игры, включающее детей в фантастический процесс познания
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев