В. Белый: как преодолеть кризис мотивации учеников

Наши поиски путей «улучшения» от лукавого - чтобы иметь заработки на процессах имитации образования

В. Белый: как преодолеть кризис мотивации учеников

Автор: Владимир Белыйэкс-заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Кажете, що ніхто у світі не знає як здолати кризу учнівської мотивації? А може просто врахувати, що ...

... раніше у головах учнів було в основному те, що вони бачили та чули у школі, бо доросле телебачення їх не цікавило, а новий фільм був раз на тиждень. І вчитель був десь, як місцева «зірка» та лідер суспільно-громадської думки.

Тепер нешкільний контент переважає, а тому учні під час уроку слідкують за вчителем формально, бо подумки перебувають з іншим/іншими.

Зупинити «політ» думок підсвідомої зацікавленості можна лише переведенням свідомості до такого навчального контенту, який стає елементом персональної продуктивної діяльності кожного окремого учня на кожному уроці.

Тому-то тепер учитель, перебуваючи поруч з учнями, може бути дійсно ефективним вже не як трибун чи ментор, а як їхній освітній коуч (тренер).

І то це спрацьовує лише тоді, коли без справжньої профільної освіти влаштуватися працювати можна тільки прибиральником чи доглядальником, тобто коли псевдодипломів у суспільстві немає.

А це там, де списування не стало неофіційною нормою, тобто поки не у нас.

Всі інші «пошуки» шляхів «покращення» від лукавого - щоб мати заробітки не на освіті, а на процесах її імітації.

Щоправда, поки для нашої влади дуже непросто взятися за очищення системи освіти від тих, фінансованих за кошти платників податків приосвітніх «контор» та форматів псевдодіяльності, з яких годується її ж (влади) «племінне (племінники та внуки тощо) стадо».

З чим, до речі, давно справився світ успішних освіт.

Оригинал

Освіта.ua
11.12.2020

Популярные блоги
А.Мирошниченко: почему все радостное воспринимают как угрозу? Школа - это в идеале место радости и игры, включающее детей в фантастический процесс познания
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Борис Успенский
Є бажання вчитись, чи не має такового? Коли я вчився, то знав, що в мене буде робота! А зараз? Я вчу студентів хіміків-технологів, але куди вони підуть, на ринок Барабашово? Хімічну промисловість України знищили! І це зробило керівництво держави! Звичайно, своїх діточок холять та пестять в елітних школах, за кордоном, а ми виздихаємо і нихто навіть не буде думати за це. А потім буде:"Хіба мати винувата, що дитина дурнувата!" Так чи ні?
Галина
Для Борис Успенский: ну не знаю. В мене син вчиться на хіміка-технолога, з 2 курсу вони з одногрупницею працюють хіміками в "Єнаміні". На 3 курсі отримував пропозицію роботи в мін.оборони. ще 2 їх одногрупниці працюють в косметичному цеху (якісь креми роблять). Гадаю за так4ою спеціальністю знайти роботу якраз можна. Це не "політологи" чи "міжнародники", які й даром нікому не потрібні
Комментировать