Н. Андреев: изменения в МОН и истерии в фейсбуке

Чтобы с МОН не уволили профессиональных людей - нужен тотальный общественный контроль

Н. Андреев: изменения в МОН и истерии в фейсбуке

Автор: Никита Андреев, глава общественного совета при МОН.

Отже, у МОН підготували і погодили з Мінфіном рішення про зміну структури (у т. ч. директоратів). А відтак, з'явилась ще одна тема, яку можуть «фахово» обговорити колишні посадовці (або інші наближені до них) того ж самого МОН.

Аналіз постів і коментарів засвідчує те, що частіше всього «зраду» бачать або члени команди Гриневич, або ж її прихильники/послідовники. Вони звинувачують т. в. о. міністра в тому, що той хоче всупереч конкурсним процедурам змінити кадровий склад міністерства.

Не вдаючись до оцінок міністерства, згадаю одну народну мудрість, яка полягає у наступному. «Не треба починати розслідування, якщо в його результаті можна вийти на самого себе».

  • 14.04.2016 - міністром призначається Гриневич Л. М.;
  • 01.05.2016 - мав набути чинності ЗУ «Про державну службу», який запроваджував конкурсні процедури;
  • 29.04.2016 (за два дні до набуття чинності нового закону) - з'являється наказ про зміну структури і на низку посад призначаються лояльні люди, деякі з них досі працюють, бо звільнити їх майже неможливо.

Вони сподівалися, що у нас пам'ять коротка, але ні.)

Як потім проводилися конкурси - я вже неодноразово писав, повторюватися не буду. Унаслідок тих конкурсів до посад прийшло щонайменше 2 людини, яким оголошено підозру за 191 статтею ККУ, яка відноситься до корупційних злочинів.

Якщо в результаті змін «штатки» будуть звільнені такі, як Смірнов та інші подібні, я лише порадію за реалізацію цього наказу.

А щоб не звільнили справді фахових людей - потрібен тотальний громадський контроль, до якого всіх і закликаю.

Але зауважу, що громадський контроль і маніпулятивні постики у ФБ – це різні речі.

Оригинал

Освіта.ua
19.11.2020

Популярные блоги
О. Калинич: выводы о дистанционном обучении Из понятия «дистанционное обучение» надо убрать слово «обучение», заменив на «имитация»
И. Ликарчук: образовательный процесс теряет смысл Результаты экзаменов не должны быть основанием для оценки работы учителя, это оценка работы учеников
Н. Глюз: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
N
А зачем так нервничать? В школах масса вакансий, сотрудники министерства, которые подлежат сокращению, имеют уникальную возможность воплотить в реальности всё то, о чём они мечтали. Тем более, что их отбирали по конкурсу, т. е., они обладают всеми необходимыми для плодотворной работы компетентностями. Я считаю, что такой шанс им просто нельзя упустить. Да и нам, простым смертным учителям, будет с кого брать пример.