Е. Спитковская: мгновенная образовательная навигация

В образовательном пространстве не хватает слаженных и четких действий, качественной коммуникации

Е. Спитковская: мгновенная образовательная навигация

Автор: Екатерина Спитковская, директор гимназии №107 «Введенська».

МОН. Усім очевидно, як розшифрувати цю абревіатуру ( для тих, кому не очевидно - Міністерство освіти України), проте сьогодні і завжди мені хотілося б, щоб ми могли про наше МОН сказати, що це МИТТЄВА ОСВІТНЯ НАВІГАЦІЯ.

Так-так, саме миттєва освітня навігація. Це саме те, чого страшенно бракує останнім часом в нашому освітньому просторі: злагоджених і чітких дій, швидкої та якісної комунікації між всіма освітніми ланками та професійного підходу до справи.

Говорити про те, що освіта і,власне, ставлення до освіти визначає глибину намірів державотворців я не буду: бла- бла- бла - це знає навіть дитина. Не буду запитувати про чудо-лист-роз’яснення від МОН щодо звільнення/не звільнення від ДПА, який не можна спокійно читати, не можливо й розтлумачити.

Не говорю про абсолютне нехтування правами освітян на відпустку (ха- ха, яка відпустка?). Не озвучую шоку батьків і дітей, яких черговий раз вмили чи то взули. Не питаю, тому що не розраховую на допомогу чи професійну підтримку тих, хто такі листи складає.

Я просто запитаю:

«Чи мають абітурієнти, НАШІ УКРАЇНСЬКІ ДІТИ, рівні права при вступі до закладів вищої освіти в Україні, залежно від того, складали вони ДПА у формі ЗНО чи ні?»

Друзі! У нас ОДИН день на отримання відповіді на це питання і прийняття рішень батьками - 24 червня! Далі - всі ніби мають бути звільнені від ДПА, та чи всі опиняться в однакових умовах під час вступної кампанії?

І ось тут би так хотілось отримати таку необхідну і очікувану МИТТЄВУ ОСВІТНЮ НАВІГАЦІЮ. Як на мене, саме зараз мають взяти слово заклади вищої освіти. Принаймні, хотілося б, щоб МОН скомунікувало всі освітні ланки: це ж так просто, якщо, звичайно, цього хотіти.

Оригинал

Освіта.ua
24.06.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!