![]() |
После первой «дистанционной» недели каждый учитель точно выбрал оптимальные формы работы |
О. Калинич: итоги первой «дистанционной» недели
Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.
Після першого «дистанційного» тижня кожен учитель точно обрав оптимальні форми роботи. Матеріалів, у тому числі цікавих і зручних, в інтернеті море, але пошуки можуть просто вкрасти час, тому доводиться обмежувати себе.
На чому зупинилася поки я?
- Пояснення матеріалу. Наївно думати, що всі учні можуть вивчити матеріал тільки за підручниками чи відеоуроками на різних платформах. Для своїх дітей, яких учитель знає дуже добре, можна створювати власні відео (дуже зручно й швидко записувати екран ноутбука, ви можете завантажити безкоштовно програми). Відео розміщую на гугл-диску, учні отримують доступ на перегляд. Короткі відео надсилаю відразу у вайбер.
- Для 11 класу оптимальним став скайп - сьогодні на урок прийшов 21 учень (із 23); уроки щодня. Сьогодні урок тривав більше ніж годину через жваву дискусію, чи потрібно пробачати зраду (за романом «Маруся Чурай» Ліни Костенко).
- Завдання надсилаю з інструкціями, у яких чітко розписано, як виконувати, як звітувати, додано покликання на різні матеріали, розписано бали за кожен вид роботи тощо.
- Оцінювання. Кожен учень за кожен вид роботи отримує бал (не оцінку). Після карантину бали будуть переведені в оцінки. Ця робота займає дуууууже багато часу, бо учні щоразу мають бачити свої результати. Таке оцінювання є мотивацією до роботи.
- Тестування - classtime: автоматично видно оцінки всіх, контролюється налаштуваннями час завдань, можна показати й пояснити відповіді.
- Напам’ять - відеороботи. У моєму телефоні шедевральні відео від учнів. Зрозуміло, що хтось і не вчить напам’ять, а начитує текст до свого відео, та переконана, що сама форма роботи допоможе не сплутати твір із іншим.
- Зворотній зв‘язок - вайбер. Правда, довелося домовитися, що пишемо тільки в групу, особисті повідомлення не читаються.
Facebook
Twitter
Освіта.ua
20.03.2020