Оксана Пасечник: лучший сервис для онлайн-обучения

Максимально простой сервис для онлайн-обучения в котором можно начать работу с учениками уже сейчас

Оксана Пасечник: лучший сервис для онлайн-обучения

Автор: Оксана Пасичник, вчителька інформатики, лицей "Сихівський".

З дистанційною інформатикою більш-менш зрозуміло, а от для колег з інших освітніх галузей, які не дуже готові до дистанційного навчання, потрібно було щось придумати...

Думала довго, перевіряла, уточнювала, тестувала. Критерії — максимально простий, інтерфейс не англійською мовою, мінімум вимог для підключення учнів, можливість почати роботу вже зараз.

Підсумок: переможець https://padlet.com

Осікільки у цьому сервісі можна:

1) Самому вчителю виставляти інформацію для своїх класів (не смикати класного керівника, адміністратора шкільного сайту чи ще когось). Потрібно лише один раз скинути лінк на свою дошку в групу класу (не дуже вірю, що існують класи без чатів у viber).

2) Виставляти різноманітні ресурси (від номерів сторінок підручника до відео, лінків, онлайн-вправ, і т.ін.) та формулювати різноманітні завдання (фото зошита з вправою, запис звукової чи відео відповіді, прикріплення файлу з рефератом/презентацією і т.ін.).

3) Учні можуть надсилати виконані роботи (можливий недолік: учні бачитимуть роботи одні одних, тому якщо домашнє завдання можна списати - то воно, ймовірно, буде списане. І ще нюанс — якщо відкрити доступ, то учні можуть надсилати неконтрольований контент... Порада — в такому разі закрити дошку лише на читання, і запровадити інший спосіб здавання домашнього — через електронну пошту, наприклад.

Фактично це закриває мінімальні потреби для дистанційного навчання в карантин без потреби масштабного навчання, масових реєстрацій, розгортання серверів та іншої складної технологічної логістики.

Додатково: можна скористатись https://zoom.us/ (російська, сорі) - для відео-уроків (тривалістю не більше 30 хвилин), https://learningapps.org/ – вправи та тести без оцінок, і https://www.classtime.com/uk/ – тести з оцінками. Вправи і тести є готові, можна створювати свої.

Важливо: всі названі сервіси працюють без реєстрації учнів. Для відео-уроку потрібно скачати програму, решта - працюють без інсталяції, з браузера.

Чи є кращі, тобто системніші та функціональніші рішення? Так, є! Якщо маєте час та натхнення (а ще в ідеалі - не боїтесь англійської), то Moodle, Google Classroom, Edmodo, Slack, ClassDojo, Seesaw — кожен з цих інструментів крутий і класний, але не такий інтуїтивний, і вимагає реєстрації кожного учня. Якщо це не практикувалось раніше, то впровадити ці сервіси на несподіваному карантині досить складно. Але можна поставити собі на замітку на майбутнє!

Як налаштувати дошку padlet: https://youtu.be/jrDSHzooCu8 

Як налаштувати відео-трансляцію zoom: https://youtu.be/wH331ndzurM

Оригинал

Освіта.ua
15.03.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев