Ю. Федорченко: улучшаем или модернизируем «совок»?

Преподаватель высшей школы и школьный учитель были и есть забитым объектом для экспериментов

Ю. Федорченко: улучшаем или модернизируем «совок»?

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Чи можна покращити вітчизняну освіту, зокрема вищу, модернізуючи «совок»?

Коли говорять про необхідність покращення, то, напевно, мають на увазі, що теперішній стан є незадовільним.

Не бракує критики теперішнього стану вітчизняної освіти. Не бракує і рецептів покращення. Проте, як правило, ті рецепти направлені на модернізацію інтелектуально та морально застарілої системи.

У цій системі викладач вищої школи та шкільний вчитель був і залишається затурканим об'єктом для експериментувань та «покращень». Навіть не передбачається прогрес у головному питанні, яке зводиться до формування умов, у яких би викладач та вчитель почував себе самодостатнім суб'єктом.

При спостереженні за спробами «покращення» ситуації щодо «оптимізації» життя науково-педагогічних працівників чомусь спадає на думку, що ми є свідками наполегливих та невпинних спроб, які нагадують покращення процедур вступу до членів КПРС. Що б ми не робили, а все врешті-решт зводиться до боротьби за чистоту рядів «комуністичної партії».

Оригинал

Освіта.ua
06.03.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев