В. Онацкий: о технологиях в математическом образовании

Успех китайских детей в том, от чего отказались в Украине: на первом месте - мотивация ребенка

В. Онацкий: о технологиях в математическом образовании

Автор: Владимир Онацкий, заместитель директора по учебно-воспитательной работе.

Сьогодні говорив з давньою подругою, колись разом навчались в аспірантурі. Вона останнім часом працює в КНР.

Думаю, скористаюсь нагодою, розкажу їй про те, що маємо зараз потребу в китайських підручниках з математики, адже китайські діти показують значно кращі результати, ніж наші.

У відповідь почув: «Ти будеш розчарований, китайські підручники майже нічим не відрізняються від наших. Принаймні, в початковій школі. Успіх китайських дітей в тому, від чого відмовились в Україні. На першому місці – мотивація дитини, яка йде з родини: «Хочеш досягнути чогось у житті – вчись».

Знання дітей перетворюються на уміння та навички завдяки постійному тренуванню. Діти постійно щось розв'язують. Щоб опанувати програму, роблять не два приклади, а двісті.

Спостерігала, як бабуся привела до лікаря маленького хлопчика, очевидно, з температурою. Вони сиділи під кабінетом лікаря. Дитині було зле, очі злипалися, однак бабуся штовхнула його ліктем у бік, дала зошит, ручку, і маля щось почало розв'язувати».

Отже, чудес не буває: академічні успіхи дитини залежать від мотивації та наполегливості самої дитини, а не від танців з бубном учителя перед учнями.

Оригинал

Освіта.ua
03.02.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев