А. Журавлева: о группе продленного дня в Канаде

Группа продленного дня: наполнение кабинета. Особо впечатлительным учителям не читать

А. Журавлева: о группе продленного дня в Канаде

Автор: Александра Журавлева, учитель, Канада.

Група продовженого дня: наповнення кабінету. Особливо вразливим вчителям не читати.

Клас найменшеньких (у ньому знаходиться ГПД після уроків) розташований в напівпідвальному приміщенні, але з повноцінними вікнами, має роздягалку, два туалети і свій окремий вихід на шкільний майданчик.

При вході шафка для змінного взуття: така собі чорна тумба поділена на куби-квадратики з наклеєними іменами дітей в кожному квадратику на боковій стінці. Зверху на ній знаходяться ігри «на двір»: м’ячі, скакалки, фрізбі, відерко крейди.

Далі невеликий ігровий центр (змінний): шафка з костюмами пожежника, космонавта, плаття принцес, гавайські спіднички і гірлянди квітів, накидки чарівників, фей, костюми тварин. Тут же знаходиться маленький басейн, наповнений кольоровими кульками орбіз, а в ньому кораблики, пірати і формиці для пісочниці. Кожні два місяці все це йде в кладову, а на його місце стають дві різні великі кухні з каструльками і пластиковими продуктами і майстерня з інструментами для хлопчиків.

Йду далі. Умивальник зі східцями для малечі, контейнер для рідкого мила, паперові рушники, вихід у роздягалку і туалети.

Під наступною стіною стоїть столик з мікрохвильовкою, діти приносять їжу з дому, і вчителі у класах розігрівають, а також маленький холодильник. У холодильнику пакети з льодом (порятунок від синців і забоїв), тут також вчителі тримають свої сніданки чи обіди.

Поруч 6 різних контейнерів з конструкторами Лего: лего залізниця, лего будівництво, лего вантажівки (з пластиковими викрутками і резиновими гусеницями на колеса), лего десерти (навіть квіточки і свічки на торт) і звичайні набори конструкторів.

Далі шафка з дитячими зошитами і розмальовками, з якими працюють на уроках, матеріали для ліпки і малювання фарбами. Тут все під замком, і брати цього не можна ні з дозволом, ні без. Вчитель сам роздає.

Наступні полички, шухляди і матеріали у вільному доступі для всіх: кольорові картон і папір, звичайний білий папір, ножиці, клеї, скотчі, резинки, точилки і прості олівці, кольорові олівці, воскові олівці, фломастери, липучки-наклейки, окремі аркуші-розмальовки. Всього по великій шухляді. Загалом 15 шухлядок.

Математичний стелаж: контейнери з геометричними фігурками, цифрами, ведмедиками, кеглями, м’якими кубиками, наборами бусин, як для виготовлення браслетів, магнітними конструкторами та іграми.

Куточок для читання. А тут килимок, крісло-качалка, два довгих м’яких пуфи і стелажі з книжечками. Всі книжки поскладані в ящички і посортовані по темах: зима, свята, Вінні Пух, динозаври, тварини... Стелажі не стоять вздовж стін, а розвернуті в клас, так, щоб розділити кімнату на зони. З іншої сторони на книжкових стелажах знаходяться різні ігри та пазли.

Куточок вчителя. Звичайно стіл, великий комп'ютер і стелажі з безліччю папок і матеріалів. Тут вчитель зберігає і готується. Звідси уроків не проводить, бо це дуже в закутку та ще й загороджене трьома величезними ящиками (кожен ящик, як повноцінний комод) з великими м'якими цеглинками (теж свого роду конструктор-кубики). А ще двостороння маркерна дошка на колесах.

І нарешті основна стіна: велика маркерна дошка, проектор (це єдиний клас без мультимедійної дошки). Перед дошкою великий килим, плетене крісло-робоче місце вчителя і стелаж під ноутбук, колонки, робочі матеріали, а на нижніх поличках дерев'яні кубики, брусочки і дерев'яна залізниця.

Між отим всім «багатством» посеред класу стоять 5 столиків: 2 квадратні (на 4 учнів) і 3 дивакувато трикутні (на 3 учнів). Стільці звичайні дерев’яні, але є і смішні круглі «хитючі» табуретки.

Розмір класу приблизно 10 на 13 м, а учнів всього 10! (на ГПД може бути 20).

Це тобі не 7х9 м і 34 учні в класі, де перша парта дошку нюхає, а остання оббиває задню стіну. (І чомусь згадались новини річної давності, де міністерка ходила по школах і інспектувала, чи створені навчальні зони у класах.)

Як шкода, що не можу показати жодного шкільного фото (підписалась про нерозповсюдження фото в соцмережах).

Оригинал

Освіта.ua
31.01.2020

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев