![]() |
Законодательство способствует произвольной трактовке базовых нормативно-правовых регуляторов |
В. Белый: об образовательном законодательстве, которое ...
Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.
Про наше освітнє законодавство, яке …
… сприяє довільному ТРАКТУВАННЮ базових нормативно правових регуляторів заради РОЗВИТКУ системи освіти.
За кордоном інституційно, тобто на рівні закону, у ВСІХ закладах загальної середньої освіти країни так чи інакше батькам учнів заблокована можливість «поговорити» з учителем своєї дитини під час перерви між уроками. Аналогічно захищено й особистий час вчителя поза роботою.
Вже не кажучи про блокування протягом навчального дня візитів до вчителів та учнів різного роду агентів з продажу товарів/предметів та поширення сервісу, представників громадських, політичних та релігійних організацій.
А тепер давайте уявимо, ЩО здійметься та як захистить наш закон про освіту колектив тієї школи, яка вирішить застосувати принцип автономії закладу для впровадження у практику своєї роботи подібний підхід: навчальний день – для здійснення освітньої діяльності згідно перспективного та поточних планів і програм, а для партнерської взаємодії – поза нею у визначеному порядку?
За кордоном інституційно діють порядки, за яких накладаються штрафи за прогули учнями занять. Там таке має помітні прояви в останній перед канікулами день навчання.
Штрафують батьків за поданням директора школи та директора тієї школи, на учня/батьків, якої поліція склала протокол у аеропорту чи на ж/д вокзалі, а подання від директора не поступало.
Уявіть, ЩО здійметься у нас та як захистить наш закон про освіту того директора школи, який підніме до подібного рівня розвитку міру відповідальності батьків своїх учнів?
Освіта.ua
20.01.2020