В. Белый: об образовательном законодательстве, которое ...

Законодательство способствует произвольной трактовке базовых нормативно-правовых регуляторов

В. Белый: об образовательном законодательстве, которое ...

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Про наше освітнє законодавство, яке …

… сприяє довільному ТРАКТУВАННЮ базових нормативно правових регуляторів заради РОЗВИТКУ системи освіти.

За кордоном інституційно, тобто на рівні закону, у ВСІХ закладах загальної середньої освіти країни так чи інакше батькам учнів заблокована можливість «поговорити» з учителем своєї дитини під час перерви між уроками. Аналогічно захищено й особистий час вчителя поза роботою.

Вже не кажучи про блокування протягом навчального дня візитів до вчителів та учнів різного роду агентів з продажу товарів/предметів та поширення сервісу, представників громадських, політичних та релігійних організацій.

А тепер давайте уявимо, ЩО здійметься та як захистить наш закон про освіту колектив тієї школи, яка вирішить застосувати принцип автономії закладу для впровадження у практику своєї роботи подібний підхід: навчальний день – для здійснення освітньої діяльності згідно перспективного та поточних планів і програм, а для партнерської взаємодії – поза нею у визначеному порядку?

За кордоном інституційно діють порядки, за яких накладаються штрафи за прогули учнями занять. Там таке має помітні прояви в останній перед канікулами день навчання.

Штрафують батьків за поданням директора школи та директора тієї школи, на учня/батьків, якої поліція склала протокол у аеропорту чи на ж/д вокзалі, а подання від директора не поступало.

Уявіть, ЩО здійметься у нас та як захистить наш закон про освіту того директора школи, який підніме до подібного рівня розвитку міру відповідальності батьків своїх учнів?

Оригинал

Освіта.ua
20.01.2020

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев