![]() |
Именно от нас зависит, станет сертификация путем в будущее или новой версией прошлого... |
Г. Сищук: давайте создадим альтернативную реальность
Автор: Галина Сищук, учитель, г. Харьков.
Іноді я хочу переміститися у інший вимір. У світ, де кожен відчуватиме відповідальність за свої дії і вчинки. Світ, де кожен буде по максимуму вкладатися у загальну справу. Світ, де існуватимуть не тільки власні інтереси, а сьогоднішні вчинки будуть працювати на перспективу.
Такою я бачу власну участь у будь-якому проекті. Зараз ним є пілот сертифікації, бо її обов'язковість для нас уже не новина, і саме від нас залежить, стане вона шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...
Моя історія має продовження, і мені потрібна ваша допомога.
Ви так активно поширювали мою історію, що вона стала гучним криком про недосконалість і неефективність процесу.
І мене почули!
Завдяки вам!
Наразі маю дуже активне обговорення процесу сертифікації з її впровадниками і розробниками. Це довгі і змістовні обговорення суті процесу, його першомети, шляхів реалізації завдань, аналіз потреб з точки зору вчителя...
І тут я зрозуміла, що не маю права одностороннього аналізу. Бо, якщо спілкуватимуться тільки зі мною, то реалізують ТІЛЬКИ МОЇ потреби і запити.
І чим я тоді відрізнятимусь від експертки, що реалізувала на мені власне бачення процесу?
Тому маю два прохання:
1. Робити репости у всіх можливих групах усі мої дописи під хештегом #сертифікація_альтернативна_версія, бо це моя можливість отримати зворотній зв'язок від колег - саме це є спосіб сформувати колективний запит.
2. Напишіть у коментарях ваше бачення професійного розвитку вчителя. Чого саме вам не вистачає? Що зайве? Які види і форми роботи ефективні, а які ні?
Я дуже вірю у нашу спроможність розробити ефективний інструмент, що сприятиме ефективному росту педагога і буде позбавлений тиску, нав'язувань чи зневаги. Та для цього дуже важливо знати вашу думку!
Давайте створимо альтернативну реальність разом! Бо не тільки нам у ній жити. І не тільки ми будемо пожинати плоди нашої безвідповідальності.
Освіта.ua
17.12.2019