Антон Сененко: хоть где-то мы впереди планеты всей

Передовой опыт наши научные институты внедрили еще 3 года назад: некоторые работают 3-4 дня в неделю

Антон Сененко: хоть где-то мы впереди планеты всей

Автор: Антон Сененко, старший научный сотрудник Института физики НАН Украины, кандидат физико-математических наук.

Сумний регіт

«Хоч десь ми попереду всієї планети», - подумалося мені, коли я спершу почув по радіо, а потім нагуглив, що японський офіс Майкрософт запровадив 4-денний робочий тиждень і побачив лише приріст продуктивності (аж на 40%).

Адже цей передовий світовий досвід багацько українських наукових інститутів впровадили ще 3 роки тому: деякі працюють 4 дні на тиждень, а деякі - і три дні.

Все через брак фінансування.

Правда, продуктивність тільки просідає, а молодь тікає.

А нюанс ось у чому.

У Японії для працівників все лишилося так само - та ж зарплатня, та ж відпустка тощо.

В Україні на фоні інфляцій-девальвацій усім бюджетникам офіційно регулярно піднімають зарплатню, однак достатньо грошей для цієї процедури не надають.

Тому, якщо людей лишилося стільки ж, а їхні зарплати типу зросли - вони мають працювати менше часу, у результаті отримуючи майже ту ж зарплатню, що до підвищення.

Тобто на перший погляд, що в Україні, що в Японії новини ті самі.

Результат кардинально протилежний.

P.S. І ніяк не можу натішитися реформою Гройсмана з мінімалки, коли кільканадцять тарифних розрядів запхнули в одну чарівну цифру 3200, потім 3700, а нині 4100.

Через це кваліфікований персонал типу інженерів-техніків отримує рівно стільки ж, скільки прибиральниця.

Ех...

адпт. У коментарях слушно зауважили, що я маю на увазі прибиральницю в науковому Інституті. Подекуди зараз зарплатня кандидата наук в Києві вдвічі, а то і втричі менша за зарплатню прибиральниці в небюджетному секторі.

Оригинал

Освіта.ua
05.11.2019

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев