А. Журавлева: о каникулах канадских учителей

Оставаться в школе на каникулах нечестно и глупо, лучше заниматься любимым делом или путешествовать

А. Журавлева: о каникулах канадских учителей

Автор: Александра Журавлева, мама-блогер.

А що роблять канадські вчителі на канікулах?

Відпочивають!

Під час канікул вони не ходять у школу, щоб дописувати і дораховувати середні бали, сидіти на методоб'єднаннях, курсах чи просто сидіти (бо ж робочий день). Не роблять ремонти, не сапають клумби (фінансування трошки інше).

Були свідком закритої на ключ школи 0 10 ранку на зимових канікулах у звичайний робочий для всіх інших професій день.

Навчальний рік в Канаді триває 10 місяців з початку вересня і до кінця червня. Це приблизно 40 робочих тижнів або 200 днів. Канікули - 2 місяці літні і 3 тижні протягом року (2 зимові, 1 весняні).

Колись чула інформацію, що ніби на літо вчителів звільняють і їм нічого не оплачується. Це неправда.

Вчительська літня відпустка триває майже 2 місяці (як і в Україні), і вона повністю оплачувана.

А як щодо зимових і весняних канікул? Чи вважають канадці, що їхні вчителі забагато відпочивають? Ні.

«Всі погоджуються, що ця професія належить до «стресових». Окрім уроків, вчителі багато працюють в позаурочний час : підготовка до наступного дня, перевірка робіт, професійний розвиток, конференції -зустрічі з батьками до вечора тощо.

Тому залишатись у школі на канікулах, коли там немає учнів - нечесно й безглуздо. Набагато більше користі від занять улюбленою справою, подорожей і часу, проведеного з сім’єю.

Вважається, щоб вчитель добре справлявся зі своєю роботою, він повинен відпочивати і бути задоволеним. Нестача відпочинку призводить до вигорання. Тому канікули йдуть на користь як учню, так і вчителю, а значить, суспільству загалом.» (Взяла зі статті на сайті університету Британської Колумбії).

#zhuravlovaschoolincanada за цим хештегом інформація про школи і навчання в Канаді

Оригинал

Освіта.ua
01.04.2019

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев