А. Остапчук: в «саммитах» лишь процесс хорош

Инновации "похоронены" в протоколах заседаний педсоветов под разными псевдонимами

А. Остапчук: в «саммитах» лишь процесс хорош

Автор: Александр Остапчук, ТНВК «Школа-лицей 6 им. Н. Яремчука», г. Тернополь.

Хоч і сам не раз виступав на EDCAMPах, але не можу зрозуміти теперішнє «дійство»: саміт-челенж: Edcamp - янголи в дії.

Саміт - зустріч глав держав або голів урядів з потужним висвітленням...і т. ін.

Челендж - виклик самому собі, зусилля над собою...

Янголи - найближчі до людей, настановлюють людей до доброчесного і святого життя...

Перекладемо на рідну мову: зустріч-виклик :Едкемп - найближчі до людей діють. Так?

І хотілося б почути про хоч один виклик, хоч одну дію, яка дасть результат. У розвиткові людини, у навчанні важливі два аспекти: ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ (В. Співаковський).

Погодяться всі. Поки у більшості «самітів» процес гарний (бо спілкування, зустрічі, обмін думками- всім корисні для емоційної складової життя), але результат має вплинути на стан предмету обговорення. І де ж той результат?

Все хочу почути про хоч 1-2 інновації в освітньому процесі. Хоч школами України проведено близько 18000 засідань педагогічних рад на тему: «Використання інновацій в освітньому процесі школи», ніде не названо відкрито ті інновації. «Поховані» вони в книгах протоколів засідань педагогічних рад під різними псевдонімами. Чому «поховані» - та тому, що вони мертві, не будучи живими.

P.S Хай не ображаються 3% шкіл, у яких процес і результат живуть в гармонії.

Оригинал

Освіта.ua
03.12.2018

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев